استاندار اردبیل:

مدیران استان، شعار سال را در سرلوحه فعالیت های خود قرار می دهند

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۲:۲۴
کد خبر: ۲۷۵۱۸۳
مدیران استان، شعار سال را در سرلوحه فعالیت های خود قرار می دهند
استاندار اردبیل گفت: تمامی مدیران اجرایی استان با همت مضاعف و در پاسخ به ندای خیرخواهانه رهبر فرزانه انقلاب ، با علاقه مندی تمام شعار سال را در سرلوحه فعالیت های خود قرار می دهند.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، مجید خدابخش در دیداربا نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، افزود: یقینا عمل به این رهنمود رهبر معظم انقلاب برکات متعددی را عاید کشور و نظام خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حرکت در مسیر توسعه استان را حرکت در راه حل مشکلات مردم دانست و ادامه داد: تجربه سال های متمادی از جمله دوران دفاع مقدس نشان داده که همدلی مردم و مسوولان ، عزتمندی مضاعف برای کشور رقم زده است.

خدابخش در ادامه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره کرد و تصریح نمود : همه تلاش می کنیم تا با جلوگیری از هرگونه حاشیه سازی ها و با عمل به شعار سال ، زمینه حضور حداکثری و پرشورتر مردم فهیم استان را در انتخابات فراهم کنیم.

رییس شورای اداری استان هم چنین به موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای اشاره نمود و با قدردانی از رهنمودهای مدبرانه رهبر انقلاب و تدابیر رییس جمهور ، خاطرنشان شد :بازگو کردن ابعاد مختلف این توفیق به مردم  به عنوان ولی نعمتان ما باید مورد توجه قرار گیرد.

در این دیدار که اعضای شورای اداری استان هم حضور داشتند نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز اهمیت بهره گیری مناسب از فرصت ها برای خدمت رسانی به مردم را یادآور و خواستار برنامه ریزی برای سال جدید و اعمال ابتکار و خلاقیت در خدمت به مردم شد.

حجه الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی با اشاره به تلاش بی وفقه تیم مذاکره کننده کشورمان و تبریک موفقیت هسته ای اخیر ، تبیین نمود: مسوولان باید همواره برای اقتدار کشور تلاش کنند و به خاطر همین اقتدار است که هیچ کشوری جرات تعدی به کشورمان را ندارد.

امام جمعه اردبیل ، انسجام را امری حیاتی برای کشور دانست و ادامه داد :هیچ جریان سیاسی حق ندارد با تندروی منافع ملی را به خطر اندازد.

نماینده ولی فقیه در استان به اقدامات انجام گرفته در استان در سال گذشته هم اشاره کرد و گفت: با وجود تلاش استاندار و بدنه اجرایی استان ، مردم انتظار حل مشکلات را دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز