فرمانده انتظامی خرم‌آباد خبر داد:

کشف ۱۵۹ فقره انواع سرقت در خرم‌آباد

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۱۷:۳۸:۵۱
کد خبر: ۲۷۵۲۴۴
فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری 41 نفر سارق و کشف 159 فقره انواع سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا  از خرم‌آباد، حسین نجفی  در نشست با خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار کرد: با تدابیر ویژه در راستای تامین امنیت شهروندان و مبارزه با سارقان، عوامل این شهرستان طی 15 روز گذشته با رصد دقیق جرائم و فعالیت شبانه‌روزی کلیه پلیس‌های تخصصی در سطح شهر توانستند، طی این ایام 41 نفر سارق را که در امر سرقت فعالیت داشتند، دستگیر کنند.

نجفی اظهار داشت: پس از انتقال سارقان به مقرهای انتظامی و بازجویی‌های فنی اولیه به تعداد 159 فقره انواع سرقت شامل سرقت منزل، مغازه، خودرو، لوازم خودرو، محتویات خودرو، موتور، کش و روزنی، احشام و سرقت‌های متفرقه اعتراف کردند و اموال قابل توجهی نیز از آنان کشف و ضبط و تحویل مالباختگان شد و سارقان نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: به فضل خداوند متعال و همت مجموعه انتظامی شهرستان خرم‌آباد طرح برخورد با سارقان با شدت و قوت ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از اجرای پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم‌خیز در سطح شهر خرم‌آباد خبر داد.

این مسئول گفت: در راستای پاک‌سازی شهر از لوث خرده‌فروشان و معتادان مواد مخدر عوامل این پلیس طی 15 روز گذشته ضمن شناسایی نقاط آلوده با کلیه توان و تجهیزات اقدام به پاک‌سازی نقاط آلوده کردند.

نجفی افزود: در این طرح که ضمن شناسایی اولیه توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان در سطح محله‌ها و روستاها صورت گرفته بود با حداکثر توان اقدام به پاک‌سازی معابر، محله‌ها و حتی روستاها کردند که در مجموع تعداد 272 نفر از خرده‌فروشان توزیع‌کنندگان و افراد حامل مواد مخدر و معتادان دستگیر و جمع‌آوری شدند.

وی اظهار داشت: در این رابطه نیز تعداد یک دستگاه ترازو دیجیتال مخصوص توزین مواد مخدر و تعداد 220 عدد پایپ مخصوص استعمال شیشه و مقدار قابل توجهی انواع مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد که افراد دستگیر شده (خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر) ضمن تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفته و معتادان نیز به کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد به منظور بازپروری تحویل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در راستای این طرح نیز  تعداد 91 دستگاه وسائط نقلیه متخلف فاقد مدارک و پلاک مخدوش شامل 45 دستگاه خودرو و 46 دستگاه موتورسیکلت که در سطح شهر ایجاد مزاحمت و یا آلودگی صوتی می‌کردند، توقیف شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز