مدیرکل ورزش و جوانان ایلام عنوان کرد:

مشکلات بزرگ را می توان با همدلی و همکاری حل کرد

۱۳۹۴/۰۱/۱۷ - ۰۸:۱۵:۴۰
کد خبر: ۲۷۵۲۷۰
مشکلات بزرگ را می توان با همدلی و همکاری حل کرد
حیدرزاده گفت: امیدوار هستیم با نامگذاری سال 94 بنام دولت و ملت ، همدلی و همزبانی با همدلی و همکاری کلیه همکاران شاهد شکوفایی هر چه بیشتر ورزش استان باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، "بهروز حیدرزاده" مدیر کل ورزش وجوانان استان ایلام، در جمع کارکنان اداره کل با تبریک سال جدید، گفت: امیدوار هستیم با نامگذاری سال 94 از طرف مقام معظم رهبری بنام دولت و ملت ، همدلی و همزبانی و مزین شدن به نام حضرت زهرا (س) با همدلی و همکاری کلیه همکاران شاهد شکوفایی هر چه بیشتر ورزش استان و راه حلهای مناسب برای مسائل جوانان باشیم.

مدیر کل ورزش وجوانان با بیان ابراز خرسندی از فعالیت همکاران در تمام حوزه های اداری ، فنی مهندسی ، ورزشی ، روابط عمومی و ....افزود:خوشبختانه با تمام مشکلات موجود در سال گذشته کلیه حوزه ها نتایج قابل قبولی داشتند و وظایف خود را بخوبی انجام دادند و سال پر باری برای ورزش استان بود.

وی با اشاره به اینکه مسائل مالی مهم است اما راه گشای اصلی نیست افزود: بسیاری از مشکلات و کارهای بزرگ جدا از بحث مادیات با همدلی و همکاری قابل حل است و آسان میشوند .

وی خاطرنشان کرد: همه ما بعنوان کارمند ومستخدم دولت هستیم و هرکدام در هر پستی که هستیم با سی سال خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی هدفمان خدمت به مردم و رشد ورزش استان است.

مدیر کل ورزش وجوانان حل مسائل مالی کارکنان را از اهداف اصلی خود در سال جاری برشمرد و گفت: البته در کنار پیگیری مسائل مربوط به کارکنان انتظار میرود همه کارکنان استان وظایف خود را در چارچوبی که برایشان تعریف شده است را با تعهد وبه نحو احسن انجام دهند.

مدیر کل ورزش و جوانان  در پایان، همچنین از حمایت های استاندار محترم، معاونین ایشان و مدیریت برنامه ریزی استان در حمایت از این اداره کل قدر دانی کرد.

 

نظر شما