عسگری:

پیام نوروزی مقام معظم رهبری، افق های سال جدید را روشن کرد

۱۳۹۴/۰۱/۱۷ - ۰۸:۴۱:۴۱
کد خبر: ۲۷۵۲۸۶
پیام نوروزی مقام معظم رهبری، افق های سال جدید را روشن کرد
فرماندار ابدانان گفت: همدلی و همزبانی، راهبردی است موفق و به روز و بدون هزینه که قادر است کشتی انقلاب اسلامی را در کمال سلامت به ساحل نجات هدایت برساند.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، "مجید عسگری" فرماندار ابدانان، اظهار کرد: انتخاب عناوین مختلف بروز شنبه در رای سال های خورشیدی توسط مقام معظم رهبری، راهبردی ماندگار و جهت دار و ضرورت ملی است که بیانگر هوشمندی و ژرف اندیشی این شخصیت برجسته سیاسی و مذهبی جهان است که باید مدنظر همه متولیان امور قرار گیرد.

وی افزود: همدلی و همزبانی، راهبردی است موفق و به روز و بدون هزینه که قادر است کشتی انقلاب اسلامی را در کمال سلامت به ساحل نجات هدایت و امید واهی دشمنان داخلی و خارجی را هم به ناامیدی مبدل کند.

فرماندار آبدانان اضافه کرد: تمام تلاش و ظرفیت سیستم اجرایی و مزیت های اجتماعی و امکانات فرهنگی این شهرستان باید در جهت اجرایی شدن پیام با برکت مقام معظم رهبری به کار گرفته شود.

عسگری یادآور شد: راهبرد وحدت و همدلی، تنها ابزاری است که در 35 سال از عمر انقلاب اسلامی، نهضت عظیم امام راحل را از گزند تمام حوادث مصون نگه داشته و توسعه پایدار را در کشور تثبیت و اقتدار و امنیت ملی را نیز تضمین کرده است.

فرماندار آبدانان در پایان، افزود: هدایت، حمایت و محبت های مستمر مقام عظمای ولایت، توان و وانگیزه خدمت در دولت تدبیر و امید را دو چندان کرده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز