رستمیان در دیدار با مدیرعامل شرکت برق ایلام:

ایثارگران بازوان توانمند نظام اسلامی هستند

۱۳۹۴/۰۱/۱۷ - ۱۰:۰۶:۴۴
کد خبر: ۲۷۵۳۳۲
ایثارگران بازوان توانمند نظام اسلامی هستند
مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان ایلام گفت: ایثارگران بازوان توانمند نظام اسلامی هستند که همواره منشا خدمات ارزنده ای به ملت و مردم بوده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،" رستمیان" مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دیار با شیرخانی مدیر عامل شرکت برق استان ایلام با تبریک سال جدید گفت: ایثارگران بازوان توانمند نظام اسلامی هستند که همواره منشا خدمات ارزنده ای بوده و در تمام صحنه های علمی ، فرهنگی و اجتماعی حضوری موثر دارند .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ادامه داد:  دیدار و ملاقات با ایثارگران یکی از اهداف مهم  این  تشکیلات محسوب می شود و جای بسی خوشحالی است که عزیزانی از جامعه ایثارگری با توانمندی خود در توسعه این استان می توانند نقش آفرین باشند .

در ادامه، شیرخانی ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام نیز با ابراز تقدیر از حرکت رستمیان در راستای دیدار با جامعه ایثارگران آن را یک حرکت ارزشمند معنوی دانست.

مدیرعامل شرکت برق ایلام در پایان، خاطر نشان کرد:  در سال دولت و ملت – همزبانی و همدلی امیدواریم گامهای مثبت و سازنده ای در راستای رضایت هرچه بیشتر همشهریان عزیزمان برداشته شود .

 

 

 

 

 

نظر شما