رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد:

همچون گذشته فرمایشات مقام معظم رهبری را آویزه گوش خود می کنیم

۱۳۹۴/۰۱/۱۷ - ۱۰:۱۶:۴۷
کد خبر: ۲۷۵۳۳۹
همچون گذشته فرمایشات مقام معظم رهبری را آویزه گوش خود می کنیم
رئیس اداره آموزش و پرورش بیانات مقام معظم رهبری را در خصوص سال دولت و ملت همدلی و همزبانی را مورد تاکید قرار داده و بیان داشت: فرمایشات مقام عظمای ولایت را مبنی بر همراهی دولت را آویزه گوش نموده و همچون گذشته همراه و پشتیبان دولت بوده ،هستیم و خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛مهدی سالاری ضمن تبریک سال جدید با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سال دولت و ملت همدلی و همزبانی بیان داشت : فرمایشات مقام عظمای ولایت را مبنی بر همراهی دولت آویزه گوش نموده و همچون گذشته همراه و پشتیبان دولت بوده هستیم و خواهیم بود.

وی از پرسنل اداره خواست همچون سال گذشته وبلکه با تلاش و کوششی وافر بحث صرفه جویی و استفاده بهینه از تجهیزات را در اولویت برنامه کاری خویش قرار دهند.

سالاری پرسنل اداری را به عنوان الگویی مناسب برای سایر همکاران آموزشی معرفی نموده و از آنان خواست با تکریم ارباب رجوع وتسریع در انجام امورات ارباب رجوع مثل گذشته الگوی عملی مناسبی برای همکاران شاغل در 200 واحد آموزشی باشند.

نظام پیشنهادات مبحث دیگری بود که رئیس اداره آموزش و پرورش به آن اشاره نموده وبه همکاران اداری خود پیشنهاد نمود در هر جلسه حداقل یک پیشنهاد سازنده را ارائه نمایند. اولین نشست شورای عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد در سال جدیدبا حضور کلیه پرسنل اداری در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز