رییس شورای اسلامی شهرقدس:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام از اولویت سال ۹۴می باشد

۱۳۹۴/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۶:۰۳
کد خبر: ۲۷۵۴۳۲
تکمیل طرح‌های نیمه تمام از اولویت سال  ۹۴می باشد
خدابخش محمد زاده پودینه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر انتخاب شعار سال 94 به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی خدمت به مردم در هر عرصه باید براساس جلب رضایت خداوند باشد.

به گزارش خبر گزاری برنا غرب تهران، دیدار نوروزی شهردار قدس به همراه  مدیر عاملان سازمان شهرداری با رییس و اعضای شورای اسلامی شهرقدس در سالن جلسات  شورا اسلامی برگزار شد .

در همین خصوص خدابخش محمد زاده پودینه  در گفتگویی با برنا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر انتخاب شعار سال 94 به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی تصریح کرد: هدف خدمت به مردم در هر عرصه و با هر وظیفه باید براساس جلب رضایت خداوند باشد؛ به این منظور نیازمند همدلی و همزبانی واقعی هستیم.

رییس شورای اسلامی شهرقدس ادامه داد: توجه به افزایش رضایتمندی مردم باید در دستور کار مسئولان و پرسنل شهرداری قرار گیرد.

وی تکمیل طرح‌های نیمه تمام را نیز از دیگر اقدامات مورد نیاز برای انسجام ارتباط دولت و ملت عنوان کرد و ابراز داشت: در این راستا باید شهرداری نسبت به اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرقدس توجه بیشتری داشته باشد.

پودینه در ادامه با ارزیابی عملکرد سال 93 از اقدامات و تلاش های صورت گرفته از سوی شهرداری تشکر و قدردانی نمود و توفیقات به دست آمده در سال گذشته را مرهون زحمات یکایک کارکنان شهرداری و حمایت و همبستگی اعضای شورای شهر دانست.

در ادامه رییس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهرقدس به وظایف شورا در قبال شهرداری و مردم اشاره کرد و اذعان داشت: شورای اسلامی شهر قدس کوشید در سال گذشته با ابلاغ به موقع و کارشناسی بودجه شهرداری، این دستگاه خدمات رسان را برای برنامه ریزی به موقع و اجرای شایسته برنامه ها یاری نماید.

حمید رضا وفایی نژاد اظهار کرد: سال 94 فرصت بسیار مناسبی است تا با تعامل و همدلی بیش از پیش مسئولان بیشتر از گذشته در مسیر توسعه و پیشرفت شهر حرکت کرده و در کوتاهترین زمان ممکن کمبودها و مشکلات را برطرف کنیم.

لازم بذکر است در این مراسم علی اصغر امیریان- مدیر عامل اتوبوسرانی شهرداری قدس به نمایندگی از مدیر عاملان صحبت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز