اولین جلسه شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در سال جدید برگزار شد

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۰۸:۲۶:۳۲
کد خبر: ۲۷۵۵۱۴
اولین جلسه شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در سال جدید برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، اولین جلسه شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در سال جدید با حضور کلیه اعضا و به ریاست دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان در محل دفتر مدیرکل برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دانشور ضمن تبریک سال نو به همکاران و جامعه ورزش اظهار داشت:در این سال که از سوی مقام معظم رهبری بنام دولت وملت همدلی و همزبانی نامگذاری شده است همه باید در جهت تحقق این فرمان مقام عظمای ولایت کمر همت بسته و با ایجاد روحیه شادابی و نشاط وحدت و همدلی با کار وکوشش شبانه روزی در جهت ارایه خدمت مطلوب به مخاطبین خود اقدام نموده واز تفرقه و اختلاف دوری جوئیم و یار و مددکار دولت باشیم .

متولی ورزش استان افزود:در سالی که گذشت علی رغم کمبودها و مشکلات مالی سالی پرفراز و نشیب را طی نمودیم ولی با حمایتهای مقام عالی وزارت جناب دکتر گودرزی و معاونین و مدیران کل ستادی وزارت و دکتر جادری استاندار هرمزگان و معاونین وی و تلاشهای معاونین .مسئولین واحدها . روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها . مسئولین هیئت های ورزشی استان و باشگاهای ورزشی و همکاران ساعی و خدوم اداره کل موفقیتهای زیادی در سطح بین المللی و ملی داشه ایم که حاصل ان کسب 194 مدال طلا - نقره - وبرنز در مسابقات اسیایی و کشوری وتعاملی سازنده با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و افتتاح و بهره برداری از 20 پروژه ورزشی در شهرستانهای مختلف و میزبانی 33 مسابقات کشوری و 13 اردوی تیم های ملی بانوان و اقایان و اعزام 146 تیم در رشته های مختلف ورزشی به مسابقات قهرمانی کشور و راهیابی 99 نفر از ورزشکاران رشته اسکیت - راگبی - بسکتبال - تیراندازی با کمان - معلولین و جانبازان - جودو - دوومیدانی - ژیمناستیک - شنا - فوتبال - قایقرانی - کاراته -کبدی - والیبال - وزنه برداری و ووشو به تیم های ملی ، برگزاری 144 دوره کلاس اموزشی داوری و مربیگری گوشه ای از موفقیتهای جامعه ورزش هرمزگان ظی سال گذشنه بوده است .

در ضمن 46500 نفر ورزشکار سازمان یافته تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گرفتند که ماحصل تلاش و همدلی هیئت ها و ورزشکاران - باشگاهها و مربیان و همکاران می باشد و امید است در سالجاری با یاری خداوند و تلاشهای بیشترجایگاه بهتری در دو مقوله ورزش و جوانان بدست اوریم .

دانشور در پایان یادآورشد: برگزاری 6 جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست استاندار هرمزگان و معاون سیاسی امنیتی استاندار و راه اندازی مجمع خیرین ازدواج ،تجلیل از جوانان برتر - اعزام جوانان به اردوی راهیان نور ،برگزاری مسابقات قرانی در دوبخش بانوان و اقایان ،برگزاری نقاشی کودکان بین پرسنل اداره کل - برگزاری ازدواج گروهی بمناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)از اهم فعالیتهای حوزه جوانان می باشد .

لازم بذکر است مقرر شد جلسات شورای معاونین هر پانزده روز یکبار ، جلسات شورای اداری شهرستانها هر دوماه یکبار و گردهمایی هیئتهای ورزشی و سمن ها هر دو ماه یکبار برگزار شود.

نظر شما