مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

آیات قرآن و سیره اهل بیت (ع) باید وارد زندگی دانش آموزان شود

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۰۹:۵۷:۰۵
کد خبر: ۲۷۵۵۶۵
آیات قرآن و سیره اهل بیت (ع) باید وارد زندگی دانش آموزان شود
باید قرآن و آیات کتاب هدایت رادرمتن زندگی واردکنیم واین امرباتوجه به حفظ سوره های کوچک قرآن، پرداختن به آموزه های قرآنی در قالب داستان ها و تماثیل قرآنی و توجه به آموزش موضوعی قرآن کریم محقق خواهد شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان البرز؛در جلسه ستاداقامه نمازوشورای قرآن استان بر عملیاتی شدن آیات قرآن وسیره اهل بیت (ع) در زندگی تاکید کرد.

خسرو ساکی در اولین جلسه ستاداقامه نماز و شورای قرآن وعترت اداره کل آموزش وپرورش استان البرزضمن تبریک سال جدید،با اشاره به انتخاب شعار سال 1394به نام دولت،ملت همدلی وهم زبانی اظهارداشت:انتخاب این شعارکاری هوشمندانه بود و موجب روشن شدن نقشه راه برای همگان تلاش بیشتر برای هم افزایی می شود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان البرزبا ابراز خوشحالی از شروع سال جدید با جلسه ستاداقامه نماز وشورای قرآن به تبیین نماز به عنوان یک امر اثرگذار پرداخت واظهارداشت:بایدبا روشن نمودن تعریف نمازواقعی باحضور قلب و تغییرازعادت به نمازخواندن به اثرگذاری و تاثیر نمازدر رفتارها،عاملی برای تشویق دانش آموزان به اقامه نماز شویم.

ساکی در بحث فعالیت های قرآنی در استان ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده برتوجه به محافل انس با قرآن تاکید کردواظهارداشت:باید قرآن و آیات کتاب هدایت رادرمتن زندگی واردکنیم واین امرباتوجه به حفظ سوره های کوچک قرآن، پرداختن به آموزه های قرآنی در قالب داستان ها و تماثیل قرآنی و توجه به آموزش موضوعی قرآن کریم محقق خواهد شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان البرزگفت:سیره ائمه اطهار (ع) بایددرزندگی عملیاتی شود و به تمام معنا بایدظاهر و باطن شیعه باشیم ،شیعه واقعی تنها به ظواهر توجه نداردوبه باطن می پردازد و مابایدتبعیت ازسیره نبوی(ص)واهل بیت عصمت وطهارت(ع)رادرراس برنامه های خودسازی خود قراردهیم.

 

نظر شما