کارشناس ارشد وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد:

عملکرد تیم های ایرانی در مسابقات شنای دوبی قابل قبول بود

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۱:۱۱:۰۴
کد خبر: ۲۷۵۶۱۶
مشتاق: تیم های ایرانی با توجه به داشته هایشان، عملکرد خوبی در مسابقات شنای آکوآتیک دوبی داشتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی برنا به دوبی؛ مجید مشتاق رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان خراسان رضوی و کارشناس ارشد وزارت ورزش و جوانان در مصاحبه با خبرنگار برنا،گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که نگاه ها به رشته شنا عوض شود و همه تاثیرگذاران ورزش کشور برای ارتقا و پیشرفت شنا وارد میدان شوند.

کارشناس ارشد وزارت ورزش و جوانان افزود: گرفتن مدال در هر رشته ای به امکانات و سرمایه گذاری های دولتی بستگی دارد و امروز در سطح دنیا هزینه‌ رشد و افتخارآفرینی خیلی از رشته های انفرادی از سوی دولت تعیین می شود و ما نیز به تبع آن در ایران به حمایت ویژه دولت برای پیشرفت شنا نیاز داریم.

مشتاق در ادامه به برگزاری مسابقات شنای آکوآتیک دوبی اشاره کرد و گفت: این مسابقات به دلیل اثرگذاری که در تعیین نفرات حاضر در مسابقات جهانی کازان روسیه داشت، مورد توجه کشورهای مطرح شنا قرار گرفت و شاهد برگزاری رقابت های فشرده ای بین شناگران حاضر در دوبی بودیم.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان خراسان رضوی عملکرد تیم های ایرانی حاضر در مسابقات دوبی را قابل قبول توصیف کرد و اظهار داشت: باید با مقایسه داشته های تیم های ایرانی با سایر رقبا، به بررسی عملکرد شناگران ایرانی در رقابت های آکوآتیک دوبی بپردازیم و من فکر می کنم تیم های ایرانی با توجه به امکاناتی که داشتند، توانستند حضور خوب و قابل قبولی را از خود برجای بگذارند.

سرپرست-شنای-مشهد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز