استاندار قزوین:

دستاورد موفقیت در مذاکرات هسته ای، سربلندی ملی است

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۴:۵۷:۱۵
کد خبر: ۲۷۵۷۲۶
دستاورد موفقیت در مذاکرات هسته ای، سربلندی ملی است
روزبه: نتایج مذاکرات هسته ای چشمگیر بود و دستاورد موفقیت در این مذاکرات سربلندی ملی است.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ مرتضی روزبه استاندار قزوین در اولین جلسه شورای اداری استان که در سالن اجتماعات استانداری برگزارشد بیان داشت: امید است در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت؛همدلی و همزبانی نامگذاری شده،خدمتگزاری به مردم بیش از گذشته شده و از امورات مردم گره گشایی  شود و در مقام عمل در مسیر  همدلی حرکت کنیم.

وی افزود: وقتی تاریخ انقلاب اسلامی بررسی می شود خیرات و برکات این همدلی و همزبانی  قابل مشاهده است و هر جا توانسته ایم قدمی در جهت همدلی برداریم شاهد نزول برکات الهی هم بوده ایم که دورن انقلاب و دفاع مقدس  از مصادیق بارز این همدلی ها می باشد.

استاندار با بیان اینکه "با اتکای به این تجربه ارزشمند باید امسال را به سالی توام با همدلی و همزبانی در حد عرصه های فردی و اجتماعی ،اقتصادی،سیاسی تبدیل کنیم" در ادامه افزود: قدرشناسی از زحمات آیت ا... باریک بین درعرصه های مختلف بویژه تلاش های ایشان در قبل و بعد از انقلاب اسلامی نیازمند که اهتمام ویژه ای  است که در زمینه نکوداشت این فعالیت ها باید برنامه ریزی و هماهنگی لازم در سال جاری صورت بگیرد.

وی با اشاره به موفقیت ایران درمذاکرات هسته ای اظهار کرد: موفقیت ایران در این مقطع از مذاکرات چشم گیر بود اگر چه کار تمام نشده و ادامه دارد که با حسن تدبیر این مسیر تا تیرماه ادامه خواهد یافت اگرچه شاهدیم که با شکل گرفتن این توافق نامه  مخالفین حرکت های موذیانه ای را آغاز کردند تا جریان مذاکرات هسته ای با شکست مواجه شود .

استاندار ادامه داد: موفقیت مذاکرات هسته ای در عرصه بین المللی جشمگیر بود که سربلندی ملی را به دنبال خواهد داشت که دستاوردها مرهون هدایت های  مقام معظم رهبری، تدابیر رئیس جمهوری و هیات مذاکره کننده و تیم فنی دکتر صالحی  می باشد که جای تقدیر و تشکر دارد

وی با ارزیابی برنامه ها و اقدامات دستگاه ها در سال 93 بیان داشت:  باید یک خود ارزیابی از سال 93 داشته باشیم و این از تاکیدات آموزه های دینی است تا از آن به عنوان یک تجربه برای سال 94 استفاده کرد چون بهتر از این می توانستیم از فرصت ها استفاده کنیم و در عرصه خدمت گذاری سعی و تلاش بیشتری داشته باشیم.

روزبه استاندار

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز