مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان:

حمایت از بخش خصوصی و تشویق سرمایه‎‏ گذار اولویت ما در سال ۹۴ است

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۷:۰۵
کد خبر: ۲۷۵۷۶۴
حمایت از بخش خصوصی و تشویق سرمایه‎‏ گذار اولویت ما در سال ۹۴ است
مدیر کل تعاون کارورفاه اجتماعی گفت:حل مشکلات بنگاه‎های اقتصادی و پویایی بخش تعاون، تسهیل سرمایه‌گذاری، حمایت از تولید داخلی را از برنامه‎های این اداره کل در سال‎جاری عنوان کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان ، علی آشتاب در جمع کارکنان این اداره‌ کل با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با نام "دولت و ملت، همدلی و همزبانی"، افزود: در سالجاری با بهرهگیری از منویات مقام معظم رهبری با همبستگی دولت و ملت زمینه رشد و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم خواهد شد.

وی اظهار کرد: با اتکا به خداوند بزرگ و استفاده از ظرفیتها و توانمندیهای بالقوه و بالفعل زمینه را برای اجرای سیاستهای کلان نظام اسلامی در حوزههای اقتصادی و رفاه اجتماعی فراهم کرد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه با همدلی، کار و تلاش شبانهروزی در راستای خدمت به مردم و پیشرفت استان باید تلاش کرد، تصریح کرد: با همدلی و تعامل دولت و ملت میتوان نقش موثری در تحقق شعار سال از طریق رفع مشکلات جامعه کارگری که بزرگترین قشر جامعه هستند و اتخاذ تصمیمات مناسب برای ایجاد اشتغال مولد، ایفا کند.

آشتاب تقویت و ایجاد تعاونیهای دانش‌بنیان، حل مشکلات بنگاههای اقتصادی و پویایی بخش تعاون، تسهیل سرمایه‌گذاری، حمایت از تولید داخلی و تشویق سرمایه‎‏گذاران بخش خصوصی را از برنامههای این اداره کل در سالجاری  عنوان کرد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز