هفته پانزدهم دسته سوم لیگ آزادگان

روز سخت برای نمایندگان مازندران

۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۰۹:۳۸:۳۲
کد خبر: ۲۷۶۲۵۳
روز سخت برای نمایندگان مازندران
در پانزدهمین هفته از رقابت های دسته سوم لیگ آزادگان، چهار نماینده مازندران دیدارهای دشواری پیش رو دارند.

هفته پانزدهم رقابت های دسته سوم لیگ آزادگان فردا در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود و چهار نماینده مازندرانی حاضر در این رقابت ها دیدارهای دشواری پیش رو دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، در یکی از دیدارهای حس فردا تیم دریای بابل میزبان تیم چوکا تالش است. دو تیم در قعر جدول روزهای سختی را سپری می کنند و برای فرار از منطقه خطر چاره ای ندارند جز اینکه سه امتیاز این دیدار را به حساب خود واریز کنند.

در یک دیدار مهم دیگر تیم شهیدکریمی جویبار در خانه میزبان تیم عمارت گرگان است. شهیدکریمی که تا چند هفته پیش جزو مدعیان بود و حتی صدرنشینی در این رقابت ها را تجربه کرد، در حال حاضر وضعیت چندان خوبی ندارد ولی با پیروزی در این دیدار می تواند به وضعیت خود در جدول رده بندی سر و سامان دهد.

تیم هیات فوتبال زیراب در یک دیدار بسیار سخت و دشوار مهمان تیم شهرداری فومن است که تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول جای دارد. زیرابی ها که در رده آخر جدول هستند باید تمام هم و غم خود را به کار بگیرند که با امتیاز به سوادکوه بازگردند.

و بالاخره در آخرین بازی برای نمایندگان مازندران تیم شهدای ساری مهمان تیم شهرداری لنگرود است. تیم ساروی در جدول بالاتر از لنگرودی هاست ولی باید ششدانگ حواسش را جمع کند تا اسیر بازی انتحاری حریف خود نشود.

گفتنی است بازی های فردا از ساعت 16 آغاز می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز