معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در کرج:

حمایت از زنان، سیاست دولت تدبیر و امید است

۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۳:۲۵
کد خبر: ۲۷۶۲۵۹
حمایت از زنان، سیاست دولت تدبیر و امید است
زنان پس ازشکل گیری انقلاب همواره تحت لوای هدایت های بنیانگذار جمهوری اسلامی نقش خود را در عصر انقلاب، دوران هشت سال دفاع مقدس، عصر سازندگی و پس از آن ایفا کرده اند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ضمن تببین نقش زنان بعد از شکل گیری انقلاب اسلامی، از حمایت های دولت تدبیر و امید از بانوان خبر داد و محوری ترین  برنامه های دولت را در این خصوص برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، «شهیندخت مولاوردی» در ویژه برنامه ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در مسجد رسول اکرم (ص) جهانشهر کرج برگزار شد، ضمن تبیین نقش زنان در طول دوران شکل گیری انقلاب اسلامی، گفت: فاطمه زهرا(س) مظهر شئون مختلفی از حکمت و مسائل اجتماعی بود که در دوران خود توانست به مقام عالی دست پیدا کند.

وی در تشریح نحوه حضور زنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: زنان پس ازشکل گیری انقلاب همواره تحت لوای هدایت های بنیانگذار جمهوری اسلامی نقش خود را در عصر انقلاب، دوران هشت سال دفاع مقدس، عصر سازندگی و پس از آن ایفا کرده اند.

ملاوردی تصریح کرد:  از این منظر باید امام راحل را بیان احیا گر زنان مسلمان بدانیم که از زوایای پر ابهام تاریخ توانست این قشر را به صحنه آگاهی و مشارکت در جامعه  سوق بخشد.

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده  گفت: بعد از انقلاب اسلامی مسئله زن و خانواده، حقوق اجتماعی و فرهنگی زنان با تحولات مثبتی همراه بوده است.

وی ادامه داد: باید شرایط برای بکارگیری از ظرفیت های داخلی فراهم شود تا شاهد حضور فعال اقشار مختلف جامعه در بخش های مختلف نظام و دولت باشیم.

معاون رئیس جمهور در ادامه به نامگذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» پرداخت و گفت: با توجه به ترسیم اولویت های کشور که در نامگذاری های هرسال از سوی رهبری انقلاب اعلام می شود، آغاز یک راه است و در انتهای سال مسئولیت ها پایان نمی یابد.

وی افزود: سال 94، سال تحقق آرزوهای بزرگ است، پیشرفت اقتصادی، اقتدار، جهش  های علمی، عدالت قضایی در حالی دست یافتنی است که تمام و کمال از ظرفیت ها و همکاری های صمیمانه دولت و ملت استفاده شود.

ملاوردی ادامه داد: امسال سال همکاری های گسترده دولت و ملت است و دکتر روحانی نیز بارها اعلام کرده اند که بزرگترین دارایی دولت ملت است و بدون ملت دولت نخواهد توانست به کمال برسد.

معاون رئیس جمهور در خصوص برنامه های دولت در امور زنان نیز خاطرنشان کرد: "طرح بیمه زنان خانه دار، ساماندهی زنان معتاد و کارتن خواب، ایجاد مهد کودک در زندان ها، حمایت از زنان قربانی خشونت و کاهش ساعت کاری زنان شاغل از برنامه های دولت یازدهم بشمار می رود.

ملاوردی در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات هسته ای کشورمان با کشورهای 5+1 نیز اشاره کرد و گفت: بیانیه سوئیس نشان دهنده تعامل سازنده جمهوری اسلامی و دولت با دیگر کشورها در چارچوب رعایت منافع مشترک است.

وی تصریح کرد: بسته حمایت از زنان سرپرست خانوار با اولویت روستایی یکی دیگر از مواردی است که به طور قطع در دولت تدبیر و امید به انجام خواهد رسید.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای دولت یازدهم به دنیا ثابت کرد که دیپلماسی همواره منطقی تر و ارزان تر از جنگ است.

ملاوردی افزود: ایران در ادامه مذاکرات به دنیا ثابت خواهد کرد که به دنبال تعامل و صلح در چارچوب احترام به بشریت است و از جنگ افروزی فاصله بسیاری دارد.

وی همچنین بیان کرد: مسئولان بایستی با منتقدین خود رفتار مناسبی داشته باشند و در مقابل نیز مردم ، خدمات دولت را نادیده نگیرند.

شایان ذکر است، در این مراسم اقشار مختلف مردم ، مدیران و مسئولان استان نیز حضور داشتند و فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) را به جشن نشستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز