دیدار استاندار البرز با خانواده معظم شهدا و جانبازان

۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۰:۵۲:۰۰
کد خبر: ۲۷۶۲۶۲
دیدار استاندار البرز با خانواده معظم شهدا و جانبازان
طهایی در دیدار با جانبازان و ایثارگران نیز گفت:"جانبازان شهدای زنده انقلاب هستند و درد و رنج مجروحیت را همراه دارند، شما اجر شهادت را دارید."

استاندار البرز به دیدار خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، «سیدحمیدطهایی» به دیدار خانواده معظم  شهیدان محمدحسین و داوود فهمیده، جانباز 70 درصد سردار ابوالفضل اسلامی، خانواده جانباز سه شهید سعید، محمود و اکبر پناهی و امیر عبدالوهاب، جانباز 45 درصد دوران هشت سال دفاع مقدس، رفت.

طهایی ضمن قدردانی از صبر و رشادت های خانواده های معظم شاهد و ایثارگر اظهار داشت: ملت ما مدیون ایثار و فداکاری ایثارگران شما است، حق بزرگی بر ما نهاده شده است و ما هرچه داریم از فداکاری و ایثارگری شما عزیزان است.

وی افزود: یقینا شما نزد خداوند ماجور و عزیز هستید و مورد عنایت حضرت حق تعالی قرار دارید.

طهایی در دیدار با جانبازان و ایثارگران نیز گفت: جانبازان شهدای زنده انقلاب هستند و درد و رنج مجروحیت را همراه دارند، شما اجر شهادت را دارید.

شایان ذکر است،محمدحسین فهمیده آبان سال 59 و داود فهمیده در تاریخ 14 شهریور سال 62 در عم به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

همچنین سعید پناهی در فروردین سال 61، محمود پناهی دی ماه سال 65 و اکبر پناهی در دی ماه سال 59  سه شهید گرانقدر این خانواده اند که به فیض شهادت رسیده اند.

نظر شما