سرپرست فرمانداری بابلسر:

ظریف برگ برنده دولت تدبیر و امید است

۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۴:۱۲
کد خبر: ۲۷۶۲۶۹
ظریف برگ برنده دولت تدبیر و امید است
فرماندار بابلسر در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان، ظریف را برگ برنده دولت تدبیر و امید معرفی کرد.

سید علی اسد در جلسه شورای آموزش و پرورش بابلسر گفت: ظریف برگ برنده دولت تدبیر و امید است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، سیدعلی اسد در جلسه شورای آموزش و پرورش بابلسر در سال 94 که در نمازخانه این اداره برگزار شد با بیان اینکه ظریف یکی از برگ های برنده دولت تدبیر و امید می باشد، اظهار داشت: تجربه چندین ساله تیم مذاکره کننده و آشنا بودن به گفتمان بین المللی توانسته موفقیت های خوبی به همراه داشته باشد.

وی افزود: رهبر انقلاب همواره از تیم مذاکره کننده حمایت کرده و همه باید تلاش کنیم با همدلی و همزبانی بین قشرهای مختلف جامعه مشکلات را با گفتمان واحد مرتفع کنیم.

اسد گفت: مردم مشکلات اقتصادی زیادی را با سعه صدر و همراهی با دولت تحمل کردند و تیم مذاکره کننده هسته ای با رعایت خطوط قرمز به نتایج مطلوبی رسید.

وی در ادامه با تقدیر از اعضای ستاد اسکان فرهنگیان گفت: آموزش و پرورش توانسته سفر و اقامت ارزان قیمت را در اختیار فرهنگیان قرار دهد و رضایت های نسبی به دست آمده اما سفرها می تواند کیفیت بهتری داشته باشد.

سرپرست فرمانداری بابلسر با ذکر پیشنهادی برای جذب بیشتر گردشگر در شهرستان، اظهار داشت: در کنار برنامه اقامت تمهیداتی برای تورگردی از مکان های دیدنی بابلسر، استفاده از سینما و غیره... به صورت رایگان را در آینده می توان برنامه ریزی کرد.

رئیس شورای آموزش پرورش بابلسر بیان داشت: تعداد 26هزار و 944نفر فرهنگی وغیر فرهنگی در 28 فضای آموزشی در سطح گروه الف و ب  در نوروز امسال اقامت نمودند.

فرماندار بابلسر افزود: اسکان مسافران فرهنگی 15درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

 فرماندار بابلسر در پایان با اهدای لوح از زحمات ستاد اسکان نورزوی و عملکرد سال گذشته آموزش و پرورش تقدیر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز