مدیرخانه مطبوعات لرستان اعلام کرد:

خبرنگاران لرستانی ساماندهی می شوند

۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۴:۵۶
کد خبر: ۲۷۶۳۲۷
خبرنگاران لرستانی ساماندهی می شوند
کارت خبرنگاری داخلی برای تمامی خبرنگاران نشریات محلی، خبرگزاری ها، پایگاههای خبری و نمایندگان نشریات سراسری در استان به منظور فعالیت خبری در استان لرستان توسط خانه مطبوعات و اداره کل ارشاد اسلامی لرستان صادر می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان،  اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات در سالن اجتماعات مجتمع شهید آوینی ارشاد شهرستان گرد هم آمدند و در خصوص مباحث مختلف به بحث و گفت‌وگو پرداختند. دفاع از حقوق مطبوعات در یکی از جلسات آتی شورای اداری استان، پی‌گیری بیمه کارکنان نشریات محلی و سراسری و برگزاری جلسه با مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان لرستان، انتخاب حسن نجفوند به عنوان مسوول ساماندهی و جمع‌آوری مدارک خبرنگاران جهت صدور کارت، انتخاب شد.

مدیرخانه مطبوعات لرستان در این جلسه گفت: دعوت خانه مطبوعات لرستان از خبرنگاران لرستانی جهت ارائه‌ آثار و حضور در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشور که در اردی‌بهشت‌ماه به میزبانی خرم‌آباد برگزار می‌شود، از دیگر بحث‌های مطرح شده‌ی جلسه‌ی دیروز محسوب می‌شد.

وی افزود: کارت خبرنگاری داخلی برای تمامی خبرنگاران نشریات محلی، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و نمایندگان نشریات سراسری در استان به منظور فعالیت خبری در استان لرستان توسط خانه مطبوعات و اداره کل ارشاد اسلامی لرستان صادر می شود.

رستمی افزود: خبرنگاران می توانند با مراجعه به اداره کل ارشاد استان و تشکیل و تکمیل پرونده نسبت به صدور کارت خبرنگاری خود اقدام نمایند.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک هماهنگی های لازم با کلیه دستگاه های اجرایی، نهاد ها و سازمان ها به عمل خواهد آمد تا تمامی خبرنگاران استان با در اختیار داشتن کارت خبرنگاری ارشاد استان در جلسات مطبوعاتی شرکت نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز