یاران ناصر، فاتح اولین دوره جام گل‌ کوچک خرم‌آباد شدند

۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۸:۳۳
کد خبر: ۲۷۶۳۳۸
یاران ناصر، فاتح اولین دوره جام گل‌ کوچک خرم‌آباد شدند
اولین دوره مسابقات فوتبال گل‌ کوچک تحت عنوان یادواره شادروان محسن سلاح‌ورزی به صورت آزاد و با حضور 9 تیم در 2 گروه 5 و در سالن فنی و حرفه‌ای خرم‌آباد برگزار شد که در پایان تیم "یاران ناصر" با غلبه بر تمامی رقبا، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، در پایان بازی‌های مرحله‌ی مقدماتی، 4 تیم یاران ناصر، یاران پژمان، کلاسیک و ایثار به مرحله نیمه‌نهایی رسیده بودند که دو تیم یاران ناصر و یاران پژمان با شکست حریفان خود راهی فینال شدند.
شب گذشته در دیدار رده‌بندی ایثار با نتیجه‌ی 5 بر 3 مقابل کلاسیک به برتری دست یافت و در جایگاه سوم قرار گرفت.
در مسابقه نهایی که با حضور جمعی از فوتبالیست‌ها و همچنین خانواده زنده‌یاد محسن سلاح‌ورزی برگزار شد، تیم یاران ناصر (میرزایی) با استفاده از تجربه بازیکنان خود مقابل تیم جوان یاران پژمان (عالیخانی) با نتیجه‌ی 5 بر 4 به پیروزی رسید و قهرمان شد.
مصطفی ندری با زدن 4 گل در این مسابقه نقش پررنگی در قهرمانی سبزپوشان یاران ناصر داشت‌. در تیم یاران پژمان که امین سپهوند باتجربه را به عنوان مربی روی نیمکت داشت، محمد کشوری و امیررضا احمدی نمایش قابل قبولی ارائه دادند.
اهدا جام قهرمانی توسط  بهمن محمدی‌پور از داوران ملی بازنشسته فوتبال لرستان، سیدمسعود میرآقایی از مربیان صاحب سبک فوتسال خرم‌آباد، عزیز سلیمانی‌نژاد، رئیس کمیته فوتسال استان لرستان، محمد میرزایی، از مربیان تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران، جافر وفایی، عضو شورای اسلامی شهر و رئیس هیات تکواندوی استان لرستان، به نفرات تیم‌های برتر اهدا شد. ضرغام علیجانی، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان لرستان، نیز در سالن محل برگزاری مسابقات حضور یافت و بین دو نیمه محل برگزاری مسابقات را ترک کرد.
در برگزاری باکیفیت این دوره از مسابقات امین سپهوند، مدیر باشگاه شن‌سا خرم‌آباد و مصطفی گنجی قابل ستایش است.
داوری دیدار فینال را سیدمرتضی شاهرخی بر عهده داشت. در پایان مسابقات علیرضا مهرپویا و جواد جمعه‌زاده با به ثمر رساندن 12 گل مشترکاً آقای گل مسابقات شدند.

یاران ناصر (قهرمان): علی‌رضا مهرپویا، مصطفی ندری، سید محمدهادی موسوی، سامان سرهنگی

یاران پژمان (دوم): محمد کشوری، امین امامی، امیررضا احمدی، رضا خانی، محسن جهانگیری

ایثار (سوم): امیر خاوری، میثم حسینی، جواد جمعه‌زاده، پدرام کرمی‌پور و علی‌رضا بیرانوند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز