امام جمعه اردبیل:

بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات فصل الخطاب است

۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۵:۳۱:۵۴
کد خبر: ۲۷۶۳۵۵
بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات فصل الخطاب است
امام جمعه اردبیل گفت: بیانات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب فصل الخطاب در مورد مذاکرات هسته ای است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل افزود: دشمن از حالا با تمام توان با جنگ روانی و مطالبات خارج از توافق و با فزون خواهی می خواهد با مرعوب کردن هیات مذاکره کننده و مسوولان کشور منویات شوم خود را در قالب توافق به ملت ما تحمیل کند.

وی دو ماه آینده را دوره بسیار حساسی برای مذاکرات هسته ای برشمرد و گفت: سخنان حماسی رهبر معظم انقلاب حاوی پیام های مهمی بود اول این که پبام محکمی بود که آنها نباید فزونخواهی داشته باشند ، دوم این که ایران مستاصل نشده که تسلیم زورگویی های آنها شود ، سوم این که تحریم ها باید همه یک جا برداشته شود ، چهارم این که عدم توافق بهتر از توافق بد است ، پنجم این که آنها نباید به بنیه دفاعی ایران طمع داشته باشند و پیام مهمش این بود که آمریکا قابل اعتماد نیست.

وی اظهار کرد: در صورتی که 5+1 تحریم ها را یک جا بردارد مقام معظم رهبری مخالفتی با توافق ندارد بلکه اعلام فرمودند که اگر دشمن کج تابی نداشته باشد در سایر موضوعات نیز می توان مذاکره کرد.

خطیب جمعه اردبیل همچنین در خطبه اول نیز به طور مبسوط راجع به ترفندهای عربستان که می خواهد برای خلاص شدن از انقلاب های مردمی و فشارهای داخلی با استفاده از شایعه و دروغ معرکه درگیری را به جنگ شیعه و سنی تبدیل کند صحبت کرد.

آیت الله عاملی همچنین با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) اهالی را به محبت توام با اطاعت و تبعیت نسبت به آن بانوی بزرگوار فراخواند.

نظر شما