معاون استاندار همدان:

منتقدان مذاکرات هسته ای به جای مردم سخن نگویند

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۰۹:۴۷:۰۶
کد خبر: ۲۷۶۴۴۵
منتقدان مذاکرات هسته ای به جای مردم سخن نگویند
ابراهیم الهی تبار گفت: کسانی که فکر می کنند مردم درباره مسایل هسته ای نگران هستند از سوی مردم اظهار نظر نکرده و سخن نگویند چرا که مردم اقبال از این موضوع را با رای به دولت تدبیر و امید ثابت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان در آیین معارفه مدیر کل بیمه سلامت استان همدان افزود: دولت تدبیر و امید با سه شعار احیای اخلاق، ارتباط با جهان و نجات اقتصاد در انتخابات حضور پیدا کرد و مردم نیز به دولت با این شعارها رای دادند.

وی ادامه داد: خروج از تورم،کاهش رکود و ایجاد تحرک در بازار از جمله اهدافی بود که در سال گذشته توسط دولت مجدانه پیگیری و تا حدودی زیادی به ثمر نشست.

وی عنوان کرد: دولت به همه مسایل جامعه نگاه اجتماعی داشته و نگاه امنیتی را در مسایل به کار نمی گیرد که نمونه این امر نیز گام های بزرگ در حوزه سلامت است که با اجرایی کردن طرح تحول نظام سلامت و کاهش پرداختی مردم بسیاری از دغدغه های فکری بیماران التیام یافت.

وی با بیان اینکه مذاکره کنندگان با دانش و دیپلماسی از حقانیت ایران به خوبی دفاع کردند افزود: این مذاکرات با کشورهایی صورت گرفت که جزو قدرتمندترین کشورهای دنیا بوده و تجربه زیادی در امر دیپلماسی دارند.

الهی تبار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت یازدهم بیمه کردن همه افراد جامعه را برای خود هدف قرار داده است اضافه کرد: هم اکنون یک میلیون و 100 هزار نفر از جمعیت استان همدان زیر پوشش خدمات بیمه ای قرار دارند.

وی اضافه کرد: دفترچه بیمه درمانی یکی از خدمات ارزشمند برای همه اقشار جامعه است که باید با افزایش خدمات بیمه ای اهمیت آن را بیشتر به مردم نشان داد.

وی عنوان کرد: افزایش بیمه شدگان صندوق بیمه ای روستاییان، عشایر و کشاورزان نیز در دستور کار سالجاری قرار دارد تا از این طریق همه روستاییان نیز در کنار شهرنشینان از خدمات بیمه استفاده کنند.

سال گذشته 200 هزار نفر در استان همدان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

در این آیین با تقدیر از عباس جمشیدی، سکان هدایت بیمه سلامت استان همدان به سعید فرجی سپرده شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز