فرماندار شاهرود در دیدار با پرسنل نیروی انتظامی شاهرود بیان کرد:

نامگذاری سال جدید یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید است

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۱۲:۱۹:۲۳
کد خبر: ۲۷۶۵۳۲
نامگذاری سال جدید یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید است
فرمانده، معاونین و پرسنل نیروی انتظامی با معاون استاندار و فرماندار شاهرود دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شاهرود، فرمانده، معاونین و پرسنل نیروی انتظامی با معاون استاندار و فرماندار شاهرود دیدار و گفتگوکردند.

معاون استاندار و فرماندار شاهرود در این دیدار ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و سال جدید گفت: سال جدید با عنوان همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری یکی از افتخارات بزرگ دولت تدبیر و امید است و این نامگذاری تلاش مضاعفی در خدمت رسانی به مردم شریف را می طلبد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل پرتلاش نیروی انتظامی گفت: امنیتی موجود در کشورمان حاصل خون شهدا و تلاش های نیروی انتظامی است و برای تولید و ثبات این امنیت شهیدان زیادی تقدیم انقلاب شده است و هنوز هم در جای جای میهن پهناورمان باب شهادت باز است.

هاشمی با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در جامعه گفت: یکی از مهمترین نیازهای هر جامعه مقوله امنیت و احساس آرامش است. ما اگر بخواهیم مفهوم امنیت را دریابیم باید وضعیت مردم در عراق، سوریه و یمن را نگاه کنیم. امروز اگر دانشجویان این آینده سازان ما در سراسر کشور در نقاط مختلف مشغول تحصیل هستند و مدارج عالیه را طی می کنند حاصل این است که یقین دارند پلیس در همه جا حاضر است و با آسودگی خاطر در راه پیشرفت جامعه گام برمی دارند.

وی در خاتمه با اشاره به توفیقات نیروی انتظامی شهرستان در رابطه با کنترل، مهار و کاهش جرایم گفت: شاهرود با 54 هزار کیلومتر وسعت یکی از بزرگترین شهرستان های کشور است و نیروی انتظامی با کمترین امکانات در این حوزه گسترده بیشترین تلاش را به کار بسته که جای قدردانی و حمایت مسئولین را دارد.

در ادامه کاظم زاده، فرمانده انتظامی شاهرود، نیز گفت: در مقایسه باسال 92 امسال در بحث سرقت ها 6 درصد کاهش و 7 درصد افزایش کشفیات را داشتیم و در تصادفات فوتی درون شهری نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد کاهش سوانح فوتی درون شهری را داشته ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز