استاندار اردبیل:

جایگاه صنعتی استان اردبیل باید ارتقا یابد

۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۰۸:۲۳:۲۵
کد خبر: ۲۷۶۶۵۹
جایگاه صنعتی استان اردبیل باید ارتقا یابد
استاندار اردبیل گفت: به لحاظ وجود قابلیت های مختلف جایگاه اقتصادی و صنعتی منطقه باید با همت مضاعف سرمایه گذاران ذیصلاح بخش خصوصی و بدنه اجرایی استان ارتقا و در شرایط و وضعیتی بهتر از حال حاضر قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، مجید خدابخش در جلسه مشاوران استاندار از لزوم ایجاد مشوق های اساسی برای حضور سرمایه گذاران در استان از جمله ارائه تسهیلات ارزان قیمت خبر داد.

وی افزود: با هدف استفاده از تسهیلات کم بهره در روستاها مسوولان باید جلسات توجیهی برای اهالی روستاها برگزار و تمام توان خود را برای بهره مندی آنها از تسهیلات معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در قالب طرح های مشارکتی و غیر مشارکتی در روستاها به کار بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت تلاش برای جذب سرمایه گذاران کلان از جمله شرکت شستا و شرکت های سرمایه گذاری بانک ها اشاره کرد و گفت: با اقدامات کارشناسی و علمی باید دلایل و جاذبه های کافی برای جذب سرمایه گذار به استان داشته باشیم.

خدابخش بر لزوم تبیین اهمیت مطالعات پیش امکان سنجی در زمینه های صنعتی ، معدنی ، گردشگری و کشاورزی تاکید کرد و افزود: مسوولان سازمان های میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و جهاد کشاورزی استان برای تهیه این طرح ها باید تلاش کنند.

استاندار اردبیل همچنین به جذابیت و توجیه دار بودن سرمایه گذاری در زمینه های معدنی برای صاحبان سرمایه اشاره کرد و گفت: در همین زمینه انجام این مطالعات در سه ناحیه از مناطق مختلف استان در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: مشوق های مالیاتی برای سرمایه گذاران از جمله مهم ترین علل جذب سرمایه گذاران به این مناطق است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز