برای نخستین بار در کشور

از تاکسی های VIP در تبریز رونمایی شد

۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۲۰:۳۴:۰۵
کد خبر: ۲۷۶۹۵۶
از تاکسی های VIP در تبریز رونمایی شد
برای نخستین بار در کشور از سرویس های داخلی و بین المللی خودروهای مدرن و تاکسی های VIP در تبریز رونمایی شد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در برنامه نوسازی و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی استان، اولویت با تولیدات بومی و داخلی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، محمد صادق پورمهدی در آئین رونمایی از تاکسی های مدرن VIP تبریز ابراز امیدواری کرد راه اندازی این تاکسی ها فتح باب جدیدی برای توسعه و بهبود ناوگان حمل و نقل عمومی در سایر بخش ها باشد.

وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های منطقه آذربایجان شرقی در تولید خودرو اعلام کرد: بحمد الله در استان ما انواع اتوبوس، مینی بوس و ون و نیز خودروهای سواری تولید می شود و همه موظف هستیم در برنامه های توسعه از جمله نوسازی ناوگان شهری و عمومی با اولویت از تولیدات خود استان استفاده کنیم.

وی با بیان اهمیت شاخص ها و مولفه های فرهنگی و بومی منطقه تصریح کرد: شان ملت ما ایجاب می کند که از بهترین و شایسته ترین خدمات از جمله در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی برخوردار باشد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر ارتقای سطح خدمات رفاهی و عمومی به مردم از سوی مسوولان و دستگاه های مسوول تاکید کرد و افزود: لازمه تحقق این مهم این است که ما با بهترین لسان با مردم برخورد کنیم و رفتاری آمیخته با مهر محبت با آنان داشته باشیم.

وی تصریح کرد : مدیران و مسوولان برای دست یابی به موفقیت باید تمرین کنند که با مردم به ویژه با گردشگران رفتار خوب داشته باشند و بدانند هیچ عملی ماندگارتر و تاثیرگذار تر از خوش رفتاری با مردم نیست.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی رمز و راز موفقیت در برنامه های توسعه استان به ویژه درحوزه گردشگری را حسن رفتارمجریان با گردشگران بیان کرد و خواستار نهادینه شدن این مهم در رفتار های اجتماعی شد.

پورمهدی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از مدیران و فعالان حوزه حمل و نقل عمومی گفت: به رغم تلاش های خوب انجام شده در بخش حمل و نقل جاده ای و عمومی، هنوز دراین بخش نیازمند توسعه و پیشرفت هستیم و تحقق این مهم جز با همکاری مردم و بخش خصوصی میسر نمی شود.

وی تصریح کرد: با وجود پیشرفت های علمی و ارتباطی هنوز،  نقش و سهم شبکه حمل و نقل جاده ای و عمومی در برنامه های توسعه نقش ممتاز و بی بدیل است و لازم است زیرساخت های این بخش همواره در استان مورد توجه قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندارآذربایجان شرقی با اشاره به رویکردهای حمایتی دولت از فعالان بخش حمل و نقل عمومی اعلام کرد: دولت در این بخش ببیش از 70درصد قیمت خودرو را با تسهیلات وام 10 درصد به علاقه مندان و متقاضیان پرداخت می کند.

دراین آیین برای نخستین بار در کشور از سرویس های داخلی و بین المللی خودروهای مدرن و تاکسی های VIP رونمایی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز