فرماندار شهرستان حاجی آباد :

مهمترین دغدغه شغلی ام معلمان، دانش آموز، کلاس درس و کتاب هستند

۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۰۸:۱۷:۰۸
کد خبر: ۲۷۶۹۶۱
مهمترین دغدغه شغلی ام معلمان، دانش آموز، کلاس درس و کتاب هستند
فرماندار حاجی آباد گفت: به دور از مسائل سیاسی و سلیقه ای پررنگ تر از گذشته دانش آموز، کلاس درس و کتاب را به عنوان مهمترین دغدغه شغلی خود مد نظر داشته و شغل معلمی را به عنوان اولویت اول کاری خود داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، فرماندار حاجی آباد ضمن تبریک سال جدید گفت: در تمامی جوامع بشری و بخصوص در دین مبین اسلام معلم از جایگاهی ارزشمند و رفیع برخوردار است.

جهانگیری بیان داشت: وجود مهندسین متخصصین مدیران ونخبگان و همه ی مسئولین تلاشگر کشور مرهون زحمات معلمین فداکار مدارس است . وی اضافه نمود : معلمی شغلی ظریف ،حساس و کاریست بس سخت که نتیجه ان شیرینی و حلاوتی خاص دارد.

این مقام عالی دولت تصریح کرد: به دور از مسائل سیاسی و سلیقه ای پررنگ تر از گذشته دانش آموز ،کلاس درس و کتاب را به عنوان مهمترین دغدغه شغلی خود مد نظر داشته وشغل معلمی را به عنوان اولویت اول کاری خود داشته باشند.

در این دیدار رئیس اداره آموزش و پرورش نیز ضمن ارائه گزارش در خصوص ستاد اسکان میهمانان فرهنگی هدف خود را از این دیدار لبیک به فرمایشات مقام عظمای ولایت در خصوص سال دولت و ملت هم دلی و هم زبانی عنوان نمود.

مهدی سالای یادآور شد : همچون گذشته و در سال جدید با عزمی راسخ همراه و هم دوش دولت در جهت تحقق اهداف عالیه نظام حرکت می کنیم.

گفتنی است در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) مبنی بر سال «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» رئیس و جمعی از پرسنل اداری آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد با فرماندار و بخشدار مرکزی این شهرستان دیدار کردند.

نظر شما