باغ های جدید جایگزین باغ ها فرسوده میناب می شوند

۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۰۹:۱۹:۳۴
کد خبر: ۲۷۶۹۹۰
باغ های جدید جایگزین باغ ها فرسوده میناب می شوند
مدیر سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از جایگزین کردن باغ های جدید بجای باغ های فرسوده خبرداد وگفت :50هزار انواع نهال درباغ های فرسوده شهرستان میناب با هدف توسعه با غ ها واقتصادی کردن بخش کشاورزی کشت می شود .

به  گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، ناصر حیدری پوری در نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات آب وخاک در میناب افزود:یک پارچه کرد ن اراضی کشاورزی میناب از مهمترین برنامه های سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان است.

وی ادامه داد: یک پارچه سازی اراضی و استفاده بهینه از آب وخاک میتواند نقش مهمی درایجاد زیرساخت های کشاورزی واقتصادی کردن آن داشته باشد.

حیدری پوری اضافه کرد : به زودی کار تصویر برداری وعکاسی هوایی از زمین ها ی کشاورزی میناب با هدف  تهیه نقشه یکپارچه سازی اراضی آغاز می شود.

وی گفت: از کارشناسان، نخبگان، کشاورزان و مسئولان می خواهیم با همدل وهمزبانی ما را دراجرای طرح های سازمان جهاد کشاورزی از جمله اجرای شبکه های آبیاری، الگوی کشت، ترویج تولید محصول سالم وگلخانه ای و یکپارچه سازی اراضی یاری کنند تا به زودی شاهد شکوفایی بیشتر بخش کشاورزی باشیم.

حیدری پوری با اشاره به وابستگی کشاورزی به آب افزود: چنانچه آب منطقه ای استان با برنامه ریزی های مناسب سهمیه آب کشاورزی مناطق را مشخص کند و به سازمان جهاد کشاورزی اعلام نماید این سازمان بهتر می تواند آب مصرفی بخش کشاورزی را مدیریت کند.

وی در پایان گفت: ما در راستای اقتصادی کردن باغ های استان آمادگی داریم مجوزهای لازم برای بسته بندی و فروش محصولات کشاورزی را صادر کنیم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز