به دلیل عدم کسب آرای لازم از سوی نامزدها:

انتخابات هیات بولینگ و بیلیارد اردبیل به مجمع آتی موکول شد

۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۱:۵۹
کد خبر: ۲۷۷۳۲۸
انتخابات هیات بولینگ و بیلیارد اردبیل به مجمع آتی موکول شد
انتخاب رییس هیات بیلیارد و بولینگ استان اردبیل به دلیل عدم کسب آرای لازم از سوی نامزدها به مجمع آتی موکول شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اردبیل، در این مجمع که با حضور دبیر فدراسیون و در سالن اجتماعات مجموعه رضازاده برگزار شد آیدین مجرد، حمید نوری و قیوم آموزگار نامزد ریاست هیات بیلیارد و بولینگ استان اردبیل شدند که در سه مرحله برگزاری انتخابات، حمید نوری و قیوم آموزگار هر کدام شش رای کسب کردند و به این جهت انتخاب رئیس هیات به مجمع آتی موکول شد.

ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و امور جوانان استان، در این مجمع گفت: تمام زیرساخت ها برای توسعه ورزش بیلیارد در استان مهیا شده اما متاسفانه باشگاه ها به این رشته بیش از نگاه ورزشی نگاهی کاسبکارانه دارند.

وی تاکید کرد: در راستای ساماندهی این رشته ورزشی، باشگاه ها و فعالان بیلیارد و بولینگ تا پایان اردیبهشت ماه مهلت اخذ مجوز دارند و پس از این تاریخ از فعالیت باشگاه های بدون مجوز جلوگیری خواهد شد.

وی گفت: این هیات باید در دو بعد همگانی و قهرمانی فعالیت کرده و رشد و توسعه آنها را تسریع بخشد.

در این مجمع دبیر فدراسیون بیلیارد و بولینگ کشور نیز از برگزاری مسابقات بیلیارد قهرمانی آسیا در 30 اردیبهشت ماه در جزیره کیش خبر داد.

رحیم جنتی نیا گفت: تاکنون 15 کشور آسیایی برای شرکت دراین مسابقات اعلام آمادگی کرده اند و پیش بینی می شود 25 کشور در آن شرکت کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت های مطرح بیلیارد و بولینگ در دنیا می باشد، اظهار کرد: در آسیا ما مقام نخست را در اختیار داریم و برای حضوری پرقدرت در نخستین آوردگاه المپیکی بیلیارد، بازی های المپیک 2020 توکیو را هدف گذاری کرده ایم .

وی اظهار کرد: حسین وفایی بیلیاردباز حرفه ای ایران هم اکنون در جمع 64 ورزشکار حرفه ای بیلیارد جهان قرار دارد و سهیل واحدی دیگر ورزشکار ایرانی نیز در آستانه ورود به این جمع حرفه ای می باشد.

او با اشاره یه اینکه بیلیارد یکی از رشته های ورزشی مدال آور می باشد، اظهار کرد: در مسابقات بیلیارد امکان کسب 42 مدال در بخش مردان و زنان وجود دارد و از این جهت توجه به آن در کشور بیش از گذشته ضروری می باشد.

جنتی نیا با اشاره به کمبود اعتبار فدارسیون های ورزشی گفت: در بیلیارد و بولینگ نیز این وضعیت حاکم است اما نباید این مشکل باعث رکود فعالیت ها شود، اعتبارات دولتی ورزش را تنبل می کند و باید از این وضعیت بعنوان یک فرصت در جهت برنامه ریزی و رشد این رشته ورزشی استفاده کرد.

وی تاکید کرد که در فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشور تلاش بر این است که منابع اعتباری جدیدی غیر از دولت ایجاد شده و این سیاست در اولویت کاری فدراسیون می باشد.

دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشور گفت: جهت فعالیت در استانها نیز باید به این سو باشد و استان اردبیل از جمله مناطقی است که در آن بیلیارد جهش خوب و معناداری داشته است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز