با مدیریت مقبول دکتر گودرزی

شاهد حرکت روبه رشد درحوزه های جوانان و ورزش هستیم

۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۹:۴۳
کد خبر: ۲۷۷۴۰۳
شاهد حرکت روبه رشد درحوزه های جوانان و ورزش هستیم
سعیدی گفت: با توجه به اینکه مسائل جوانان بویژه مسئله اشتغال، امری فرابخشی است، دولت باید این موضوع را با همکاری تمامی ارگان ها و وزارتخانه ها و در سطحی فراگیر پیگیری نماید.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بودجه اندک وزارت ورزش و جوانان، شاهد عملکرد خوب و مثبت این وزارتخانه هستیم. 

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، محمد اسماعیل سعیدی با اشاره به عملکرد یکساله این وزارتخانه اظهار داشت: با توجه به بودجه اندک وزارت ورزش و جوانان، شاهد عملکرد خوب و مثبت این وزارتخانه هستیم، این امر به پیشرفت روز افزون حوزه های جوانان و ورزش کمک شایانی کرده است.

وی تاکید کرد: با توجه به حساسیت های وزیر ورزش و جوانان شاهد تحولات خوبی در این وزارتخانه بوده ایم.

نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو تصریح کرد: ما در جامعه ای جوان زندگی می کنیم که با مشکلات زیادی اعم از اوقات فراغت، ازدواج، اشتغال و مسکن مواجه است، مشکلات خاصی که در تمامی استان ها و میان اقشار مختلف وجود دارد و نمی توان منکر آن شد.

وی اظهار داشت: با پیگیری هایی که در وزارت ورزش و جوانان دیدیم این وزارتخانه در صدد برنامه ریزی مناسب جهت حذف نمودن این مشکلات بود و تا حدودی هم موفق عمل کرد.

سعیدی افزود: باید سعی کنیم نیاز جوانان را برطرف کنیم، به طور مثال اگر بتوانیم برنامه ها و اقدامات خود را برای تحقق اشتغال و ازدواج آسان افزایش دهیم، بسیاری از مشکلات جوانان حل می شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به اینکه مسائل جوانان بویژه مسئله اشتغال، امری فرابخشی است، دولت باید این موضوع را با همکاری تمامی ارگان ها و وزارتخانه ها و در سطحی فراگیر پیگیری نماید و همه کمک کنند تا فرصت های شغلی مناسبی در سال جدید ایجاد شود.

سعیدی گفت: به طور مثال وزارت آموزش و پرورش باید مهارت های شغلی لازم را از نوجوانی آموزش دهد تا جوانان ما مهارت های لازم را کسب کنند و در آینده دچار مشکل نشوند./ف

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز