سرپرست جدید هیأت سوارکاری لرستان منصوب شد

۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۹:۲۶
کد خبر: ۲۷۷۴۷۵
سرپرست جدید هیأت سوارکاری لرستان منصوب شد
طی ابلاغ صادره از طرف رئیس فدراسیون سوارکاری کشور‌، "شهریار رحمانی‌اصل" به سمت سرپرست هیأت سوارکاری استان لرستان منصوب شهریار رحمانی اصل شد.
طی ابلاغ صادره از طرف رئیس فدراسیون سوارکاری کشور‌، "شهریار رحمانی‌اصل" به سمت سرپرست هیأت سوارکاری استان لرستان منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، در بخشی از نامه "مسعود خلیلی" رئیس فدراسیون سوارکاری کشور خطاب به شهریار رحمانی‌اصل آمده است‌: «بنا به پیشنهاد مدیر کل ورزش وجوانان لرستان‌، به موجب این حکم به سرپرستی هیأت سوارکاری استان لرستان منصوب می‌شوید‌. امید است با اتکال به خداوند منان و استفاده از خرد جمعی موجبات توسعه سوارکاری استان را فراهم نمایید.
همچنین انتظار می‌رود با جلب همکاری اداره کل ورزش و جوانان و جامعه سوارکاری استان در موعد قانونی نسبت به برگزاری مجمع عمومی اقدام فرمائید‌.»
شهریار رحمانی‌اصل دارای مدرک کارشناسی حقوق و از قهرمانان و ملی‌پوشان اسبق بوکس کشورمان بوده و در حدود 14 سال سابقه کار در اداره کل ورزش و جوانان لرستان (تربیت بدنی سابق) را دارد.
قابل ذکر است پیش از این "فردین مرادی" از سوارکارن لرستانی سرپرست این هیأت بود که به دلیل نامزد شدن برای ریاست این هیأت، از سمت سرپرستی کنار رفت. وی در تاریخ پنجم اسفند 1392 با حکم محمود صیدانلو رئیس وقت فدراسیون، سرپرست هیات شد و  جایگزین "سیدکاظم موسوی" رئیس سابق هیأت سوارکاری لرستان گردید که بهمن 1392 از سمت خود استعفا داده بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز