برای حضور در مراسم استقبال از رئیس جمهوری

دعوت مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار و مجمع نمایندگان از مردم

۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۲:۱۶
کد خبر: ۲۷۷۵۲۹
دعوت مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار و مجمع نمایندگان از مردم
نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار و مجمع نمایندگان این استان در پیام مشترکی از مردم برای حضور در مراسم استقبال از ریاست محترم جمهوری دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان، در این پیام مشترک آمده است: صدای پای بهار در سرزمین آب و آئینه و قرآن پیچیده است و بار دیگر گیلان همیشه بهار زیباترین نقاشی خداوند خواهد بود. امسال بهار فاطمی نوید گلهای سبز کاروانیان همدلان امیدوار و تشنگان خدمت را با خود آورده است و بهار در بهار شده و گیلان با قدم‌های رئیس جمهور محبوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مزین خواهد شد سفری که باتدبیر رشد و توسعه را برای گیلان به ارمغان خواهد آورد.

در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال همدلی و همزبانی، ملت و دولت نامگذاری شده از همه مردم فهیم و ولایتمدار و از همه اقشار مختلف، اساتید دانشگاهیان، فرهنگیان، کشاورزان، اصناف و بازاریان، روحانیون و خانواده های معظم شهدا و جانبازان و همه مردم گیلان، دعوت می‌کنیم تا با حضور پرشور و گسترده در مراسم استقبال از ریاست محترم جمهوری و کاروان تدبیر و امید، برگ زرین دیگری بر کتاب جاودان تعهد و ولایتمداری گیلانیان بیفزایند و جلوه ای دیگر از پشتوانه مردمی نظام را نشان دهند.

امیدواریم خداوند متعال این گام هایی که در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی مردم و مسئولان برداشته می‌شود را جزو خیرات و مبرات و حسنات همه ما قرار دهد. آمین

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز