عضو شورای شهر تبریز:

۵۰ درصد کارهای شورای شهر تبریز بر زمین می ماند

۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۰۲:۰۷:۳۰
کد خبر: ۲۷۷۷۴۲
۵۰ درصد کارهای شورای شهر تبریز بر زمین می ماند
اسوتچی گفت: اگر شهرداری تا یک ماه به نامه های بی جواب پاسخ ندهد صحن شورا را به نمایشگاه نامه های بی جواب تبدیل خواهم کرد.

عضو شورای شهر تبریز گفت: اگر شهرداری تا یک ماه به نامه های بی جواب پاسخ ندهد صحن شورا را به نمایشگاه نامه های بی جواب تبدیل خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، محمد حسن اسوتچی افزود: مردم از این شورا انتظار دارند خروجی بالا داشته باشد.

اسوتچی، رئیس شورای شهر را فردی ارزشمند دانست و با بیان اینکه وی در حوزه خود فردی متخصص برای شهر، دارای تواضع علمی و دارای سعه صدر می باشد، یادآور شد: متاسفانه ایشان به مقوله نظارت اهمیت نمی دهد و این عدم نهادینه شدن نظارت باعث می شود 50 درصد کارهای شورا بر زمین می ماند.

عضو شورای شهر تبریز تاکید کرد: در جلسه ای که به عدم پرداخت عیدی کارگران اعتراض کردم سه میلیارد تومان عیدی پرداخت شد که مدیران شهرداری می گفتند پول نداریم، اگر پول نداشتند این سه میلیارد چگونه پرداخت شد؟

اسوتچی با تاکید بر اینکه تعارفات دوره سوم شورای شهر دیگر کافی است، تصریح نمود: از همکاران استمداد می کنم ننگ عدم نظارت را از پیشانی شورای شهر پاک کنند.

وی در ادامه به نامه هایی که برای شهرداری نوشته و ارسال شده است اشاره نمود و ابراز داشت: اگر شهرداری تا یک ماه به نامه های بی جواب پاسخ ندهد صحن شورا را به نمایشگاه نامه های بی جواب تبدیل خواهم کرد.

عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: همکاران محترم یا باید با من همراهی کنند یا باید عذر من را بخواهند.

اسوتچی با اعلام اینکه هنوز مشکل وام کارگران حل نشده است، گفت: مصوبه شورا در خصوص اختصاص مبلغ 2 میلیارد تومان برای وام به کارگران هنوز به صندوق واریز نشده و همان مبلغ 500 میلیون تومان در گردش است و تنها 400 نفر موفق به دریافت وام شده اند.

وی با اشاره به اقدامات غیر قانونی در شهرداری، از دستگاه های نظارتی درخواست کرد: چگونه برای ساکنان منطقه ای که در آن قرار است طرحی اجرا شود ولی هنوز مصوب نیست، اخطار فرستاده می شود؟

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم سال 94 سال خوبی برای همه باشد و بتوانیم مقوله فراموش شده نظارت را در شورا احیا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز