استاندار هرمزگان در هم اندیشی زمین شناسی:

مطالعات زمین شناسی در هرمزگان بر روی مباحث دریایی متمرکز شود

۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۰۸:۰۰:۰۳
کد خبر: ۲۷۷۸۴۲
مطالعات زمین شناسی در هرمزگان بر روی مباحث دریایی متمرکز شود
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: مطالعات زمین شناسی در هرمزگان باید بر روی زمین شناسی دریایی متمرکز شود چون این مقوله دارای اهمیت فراوانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری در نشست هم اندیشی ظرفیت های زمین شناسی و ژئوفیزیک هوایی استان هرمزگان که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور برگزارشد، عنوان کرد: استان هرمزگان در بحث زمین شناسی ظرفیت های زیادی برای بهره برداری دارد.

وی ادامه داد: مطالعات زمین شناسی در هرمزگان باید بر روی زمین شناسی دریایی متمرکز شود چون این مقوله  دارای اهمیت فراوانی است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر راه اندازی نمایندگی سازمان زمین شناسی در هرمزگان، افزود: عدم محدودیت منابع برای اکتشافات معدنی اقدام بسیار خوبی است که این سازمان انجام داده و در هرمزگان ظرفیت های زیادی برای اکتشاف معدنی داریم.

جادری تصریح کرد: توجه به ژئوفیزیک هوایی در هرمزگان و استفاده از مشاورین بومی در اکتشافات نیز از جمله اقدامات خوب سازمان شناسی بوده است.

برای طرح های اکتشافات معدنی محدودیت منابع نداریم

محمدتقی کره ای، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، نیز در این نشست، بیان داشت: ما برای طرح های اکتشافات معدنی هیچ گونه محدودیت منابعی نداریم و اعتبارات لازم به این طرح ها اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: همچنین برای تهیه طرح های اکتشافی در استان ها از مشاورین بومی استفاده خواهد شد.

رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور اظهار داشت: همچنین بخش ژئوفیزیک هوایی نیز در هرمزگان مورد توجه قرار گرفته و راه اندازی خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه هم اندیشی، تحقیقات صورت گرفته در زمینه زمین شناسی استان هرمزگان از سوی کارشناسان سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور ارائه و مطرح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز