معاون توسعه منابع انسانی استاندار کهکیلویه و بویراحمد خبر داد:

احتمال تعطیلی پنجشنبه برای ادارات در کل استان

۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۰۸:۲۲:۲۵
کد خبر: ۲۷۷۸۴۸
احتمال تعطیلی پنجشنبه برای ادارات در کل استان
محنایی با بیان اینکه تعطیلی کامل روز پنجشنبه به غیر از تابستان نیز در دستور کار مسئولان استانی است، اظهار داشت: منتظر تصویب طرح پیشنهادی از سوی دولت به استان بوده و در این طرح، اختیار به استاندار واگذار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کهکیلویه و بویراحمد؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی روز  پنجشنبه  برای دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمات رسان این استان در آینده ای نه چندان دور خبر داد.

مجید محنایی گفت: در سال گذشته روز پنجشنبه تعطیل و مورد رضایت مردم و مسئولان بود و در این بین امسال نیز در همانند قبل عمل خواهیم نمود.

وی با بیان اینکه تعطیلی کامل روز پنجشنبه به غیر از تابستان نیز در دستور کار مسئولان استانی است، اظهار داشت: منتظر تصویب طرح پیشنهادی از سوی دولت به استان بوده و در این طرح، اختیار به استاندار واگذار می شود.

معاون توسعه ومدیریت و منابع انسانی استاندار کهکیلویه و بویراحمد افزود: اگر اجازه به دکتر خادمی، استاندار، داده شود پنجشنبه بطور کامل در استان تعطیل می شود.

محنایی با تشریح تقسیم ساعات کاری در شش روز هفته، خاطرنشان کرد: در صورت مجوز از سوی دولت به استان، برنامه ای طراحی نموده تا مشکلی برای مراجعه کنندگان به دستگاه های اجرایی و شرکت های خدماتی پیش نیاید.

وی گفت: پیشنهادات لازم برای تعطیلی روز پنجشنبه از سوی مسئولان استانی کهکیلویه و بویراحمد به دولت ارائه شده و امیدواریم دولت با درخواست استان مبنی برتعطیلی روز پنجشنبه بطور کامل موافقت کند.

معاون توسعه و مدیریت و منابع انسانی استاندار کهکیلویه و بویراحمد، کاهش انرژی، افزایش حضور پرسنل اداری در کنار خانواده و رفع برخی مشکلات دیدارهای منطقه ای کارکنان دولت را از مهمترین فواید تعطیلی روز پنجشنبه برشمرد.

محنایی افزود: در زمان تعطیلی روز پنجشنبه هیچگونه مشکلی برای مراجعه کنندگان بوجود نخواهد آمد و ساعات کاری به نحو شایسته ای تنظیم می شود.

نظر شما