استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

شرایط نمایش دستاوردهای زنان کارآفرین استان در نمایشگاه های ملی و بین المللی فراهم شود

۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۰:۰۳:۳۳
کد خبر: ۲۷۷۸۸۸
شرایط نمایش دستاوردهای زنان کارآفرین استان در نمایشگاه های ملی و بین المللی فراهم شود
خادمی، به نقش محوری زنان به عنوان نیروی فعال و سازنده در سیر تحولات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور اشاره کردو افزود: دولت تدبیر و امید نیز در عمل میزان تعهد و اعتماد خود را نسبت به جامعه زنان در ابعاد گوناگون نشان داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کهکیلویه و بویراحمد؛ در نشستی بیش از 146 زن کارآفرین در حوزه های مختلف با استاندار کهکیلویه وبویراحمد دیدار کردند و به بیان برخی مشکلات و دغدغه های خود در عرصه فعالیت های اقتصادی خود پرداختند.

دراین نشست  استاندار کهکیلویه وبویراحمدگفت: شرایط نمایش دستاوردهای زنان کارآفرین استان در نمایشگاه های ملی و بین اللملی فراهم شود و در این راستا همکاری و همدلی همه دستگاه های اجرایی لازم است.

سید موسی خادمی در جمع برخی زنان کارآفرین استان کهکیلویه وبویراحمد که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن برگزار شده بود، با بیان اینکه نمایش دستاوردها و ظرفیت های بالقوه استان در نمایشگاه های ملی ضعیف است، افزود: یکی از  نمایشگاه های ملی و مهم در سطح کشور نمایشگاه های سالانه در برج میلاد تهران است.

وی افزود: با این حال سال گذشته تمامی استان ها به جز کهکیلویه و بویراحمد اقدام به نمایش برخی ظرفیت های خود از جمله صنایع دستی و کشاورزی در نمایشگاه بزرگ برج میلاد کرده بودند.

خادمی به نقش محوری زنان به عنوان نیروی فعال و سازنده در سیر تحولات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: دولت تدبیر و امید نیز در عمل میزان تعهد و اعتماد خود را نسبت به جامعه زنان در ابعاد گوناگون نشان داده است.

وی، با بیان اینکه بدون توجه به نقش موثر زنان عدالت اجتماعی و توسعه اقتصادی و فرهنگی در کشور نیز دچار چالش خواهد شد، افزود: امروزه زنان ایران اسلامی با حفظ تمامی شئونات، ارزش ها و هنجارها به الگویی موفق در حوزه های مختلف برای زنان عالم محسوب  می شوند.

خادمی تصریح کرد: ایفای نقش زنان کهگیلویه وبویراحمد که همواره و دوشادوش مردان در عرصه های مختلف فعالیت می کردند نیز در این زمینه پررنگ تر و محسوس تر به نظر می رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز