با معرفی ۲۵ بازیکن برای لیگ جهانی

حضور ۲+۵ بازیکن ارومیه ای در لیست کواچ

۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۰:۳۸:۲۹
کد خبر: ۲۷۷۹۰۴
حضور ۲+۵ بازیکن ارومیه ای در لیست کواچ
فهرست اولیه 25 بازیکن تیم ملی والیبال ایران برای لیگ جهانی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی؛ اسلوبودان کواچ، مربی موفق تیم ملی والیبال ایران، اسامی 25 بازیکن را برای حضور در لیگ جهانی معرفی کرد.

در لیست اعلام شده نام 5 بازیکن ارومیه ای به همراه 2 بازیکن دیگر حاضر در نماینده والیبال ارومیه در لیگ برتر در این لیست به چشم می خورد که بار دیگر با حضورشان در تیم ملی نشان دادند که ارومیه به معنای واقعی مهد والیبال آسیاست.

اسامی 25 بازیکن به شرح زیر اعلام شده است :

سعید معروف، مهدی مهدوی، محمد طاهر وادی، رسول نجفی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد پیروت پور، میکائیل تاجر، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، آرش کشاورزی، پوریا فیاضی، مجتبی میرزاجانپور، حامد رضایی، سامان فائزی، سیدمحمد موسوی عراقی، مصطفی شریفات، محمد حسن صنوبری، عادل غلامی، حمزه زرینی، رضا عابدینی، محمدجواد معنوی نژاد، عبدالرضا علیزاده، فرهاد ظریف و مهدی مرندی.

رقابت های لیگ جهانی والیبال در سال 2015 از هشتم خرداد ماه سال جاری در سه سطح و با حضور 32 تیم آغاز می شود و تیم ملی والیبال کشورمان در سومین حضور خود در این دوره ازمسابقات، در گروه دوم مقابل رقبای خود به میدان می رود. تیم ملی والیبال ایران در گروه دو سطح یک با تیم های آمریکا، روسیه و لهستان هم گروه است.

تیم ملی والیبال کشورمان  روزهای نهم و دهم خردادماه در دیدارهای اول و دوم خود در آمریکا به مصاف ایالات متحده می رود.

نظر شما