استاندار البرز تاکید کرد:

خدمت به مردم مهمترین رسالت مسئولان است

۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۲:۰۰
کد خبر: ۲۷۸۰۰۹
خدمت به مردم مهمترین رسالت مسئولان است
استاندار البرز اعلام کرد: امسال سال همدلی و هم زبانی دولت و ملت است، مسئولان نیز باید در جهت تحقق این نامگذاری تلاش نمایند.

استاندار البرز گفت: شهردارانی موفق هستند که بتوانند با امکانات موجود و تفاوت دیدگاه ها و نظرات اهداف سازمانی را جامه تحقق بپوشانند.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز؛ سیدحمیدطهایی در دیدار با شهرداران، ضرورت حفظ وحدت و همگرایی را مورد تاکید قرار داد و خواستار تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت از شعار به شعور و عمل شد.

 سیدحمید طهایی که در در نخستین جلسه هیات رئیسه سازمان همیاری شهرداری های استان در سال جدید و با حضور شهرداران مناطق در محل استانداری سخن می گفت، نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «همدلی و همزبانی دولت و ملت» را فصل الخطاب عملکرد شهرداران قرار داد و گفت: هر یک از مسئولان در حد توان خود در حیطه شرح وظایف و خدمات، سعی کنند تا این شعار را به عمل و شعور تبدیل سازند.

وی در ادامه «وحدت» را شاه کلید موفقیت مسئولان و شهرداران دانست و محورهایی از سخنان خود را در آخرین جلسه شورای اداری مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در دیدار مدیران نیز تاکید داشتم که  وحدت جاده ای دو طرفه است، بدان معنا که هر دو طرف باید نسبت به حفظ آن تلاش کنند و به نقطه اشتراک همگرایی برسند.

طهایی با خط بطلان کشیدن بر مطلق گرایی در تصمیم گیری ها از سوی مسئولان تصریح کرد:  اینکه تصور شود همگی باید حول محور و دیدگاه های ما حرکت کنند باوری نادرست است؛ نباید مطلق نگر و تک محور بود و انتظار هم داشت که همه به دنبال آنچه خواسته ما است تغییر رویه دهند.

نماینده عالی دولت در استان هنر مسئولان را تحقق اهداف در عین تعدد عقاید و آراء مخالف دانست و تأکید کرد: مسئولان موفق افرادی هستند که با امکانات موجود و با آگاهی به وجود اختلاف در دیدگاه ها و نظرات تلاش کنند تا اهداف سازمان خود را محقق نمایند.

استاندار البرز این موضوع را به عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداران بسط داد و گفت: شهرداران موفق آنهایی خواهند بود که با همین دیدگاه های مختلف در شورا بتوانند برنامه ها و اهداف کلان را پیاده نمایند.

طهایی گفت: شهرداران باید بتوانند مجموعه ای از سازمان ها را با اهداف خود همسو نمایند و در میزان موفقیت دستیابی به این امر نیز  برای عملکرد خود امتیاز قائل شوند.

وی خدمت به مردم را مهمترین رسالت مسئولان دانست و تاکید کرد: شهرداران ایده های مفید به حال مردم و جامعه را اجرایی سازند چرا که نیت خدمت به خلق، موفقیت را در پی خواهد داشت.

استاندار البرز ادامه داد: شهر نیاز به عمران دارد، شهرداران نیز در سخت ترین و پر چالش ترین هزینه هایی که با آن مواجه هستند باید استعدادها  را شناسایی و در جهت آبادانی شهرها به کار گیرند.

طهایی در پایان شهرداران را به «وحدت» سفارش و توصیه کرد و گفت: سعی کنید با وجوه مشترکی که دارید همواره محل اتصال و حلقه وصل شوید چرا که با حفظ وحدت می توانید همانند  بازوانی قدرتمند در مسیر آبادانی شهرها و مناطق حرکت کنید.

وی افزود: امسال سال همدلی و هم زبانی دولت  و ملت است، مسئولان نیز باید در جهت تحقق این نامگذاری تلاش نمایند.

گفتنی است در ابتدای این دیدار نیز  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برخی از مهمترین برنامه های این معاونت را در سالجاری مطرح کرد.

رئیس هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان نیز ضمن تشریح سیاست های کلی، اهداف کلان این سازمان در سال جاری را طبق سه سرفصل پروژه های عمرانی، گردشگری و آموزش تبیین کرد.

آسیب شناسی از وضعیت چارت سازمانی و نحوه به کارگیری نیرو، مرور اساسنامه این سازمان، اعلام گزارش بازرس سازمان از فعالیت های مالی، تصویب بودجه سالانه همیاری ها در سال جدید، افزایش سقف هزینه  کرد ترک تشریفات و اجرای برنامه هایی در راستای توسعه فعالیت های اقتصادی محورهایی از این نشست را به خود اختصاص می داد که با مشارکت جمعی شهرداران بررسی و به تصویب رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز