سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل:

هنوز شانس صعود داریم

۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۹:۰۸:۰۳
کد خبر: ۲۷۸۲۲۷
هنوز شانس صعود داریم
سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با اشاره به پیچیدگی جدول گروه الف رقابتهای لیگ دسته یک کشور گفت: تیم شهرداری اردبیل هنوز برای رسیدن به پلی آف و لیگ برتر شانس دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از اردبیل؛ محمد ربیعی فر در حاشیه تمرینات تیم شهرداری اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: با شرایط کنونی احتمالا تکلیف تیم های صعود کننده از این گروه تا آخرین هفته مشخص نمی شود.

وی با بیان اینکه جدول گروه الف رقابت های لیگ یک خیلی پیچیده شده است، ادامه داد: با تمام انرژی و وجود در دو بازی آینده به میدان خواهیم رفت، چراکه هنوز شانس صعود داریم و برای آن احترام قائلیم.

ربیعی فر تلاش برای دستیابی به حق تیم شهرداری اردبیل را وظیفه مجموعه تیم بویژه کادر فنی و بازیکنان دانست و تصریح کرد: نتایج کسب شده در نیم فصل دوم و صعود از رتبه بازدهم به سوم نشان داد که این تیم اکنون یک پدیده بوده و حق آن رسیدن به لیگ برتر است.

وی تاکید کرد: عملکرد ما در ۱۰ بازی گذشته باور رسیدن به لیگ برتر را در بین مردم ایجاد کرده و این تیم از نظر هواداران فوتبال اردبیل هم اکنون قهرمان لیگ است.

سرمربی تیم شهرداری اردبیل بیان داشت: این تیم تا آغاز نیم فصل دوم در انتهای جدول بود اما امروز تبدیل به تیمی شدیم که نمایش آن باعث غرور و افتخار مردم و هواداران فوتبال شده است و از این بابت خدا را شاکرم.

وی با تاکید براینکه الان زمانی است که سخت کار می کنیم، زندگی می کنیم و به آینده امید داریم، متذکر شد: ما فقط یک چیز می خواهیم و آن هم دستیابی به جایگاه بالا و قهرمانی با تیم شهرداری اردبیل و شاد کردن دل هواداران و مردم این استان است.

ربیعی فر رسیدن به این مهم را در گرو حمایت ویژه هواداران فوتبال و حضور مردم اردبیل در کنار تیم خود دانست و یادآور شد: در این شرایط بازیکنان من نیز نشان خواهند داد که مرد روزهای سخت بوده و با عشق به مردم و هواداران و برای افتخارآفرینی با جان و دل مبارزه می کنند.

وی با بیان اینکه باید بازی با مس کرمان را فراموش کرده و نگاه ما به آینده باشد، عنوان کرد: باید بزرگ فکر کنیم تا اتفاق بزرگی را در فوتبال اردبیل رقم بزنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز