قهرمان اسبق تیم ملی کشتی فرنگی:

استعداد های کشتی استان به وضوح دیده می شود

۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۴:۲۰
کد خبر: ۲۷۸۲۶۲
استعداد های کشتی استان به وضوح دیده می شود
استان ایلام دارای استعداد های درخشانی در بین نونهالان و نوجوان است، که می شود به وضوح آنها را دید.

عبدالصاحب حیدرزاده، قهرمان اسبق تیم ملی کشتی فرنگی و مربی پایه دانشگاه علمی کاربردی پارسیان (1) در گفتگو با خبرنگار برنا در ایلام، با تبریک کسب مقام قهرمانی تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی، گفت: استان ایلام دارای استعداد های درخشانی در بین نونهالان و نوجوان است، که می شود به وضوح آنها را دید و روی آنها سرمایه گذاری کرد.

قهرمان اسبق تیم ملی کشتی فرنگی، افزود: قطعا در این میان حمایت اداره کل ورزش و جوانان ایلام از کشتی استان، از این استعدادها می توان گام مهمی را به سوی موفقیت ها بردارند.

وی افزود: کشتی استان با فاصله گرفتن چندین ساله از این ورزش، می تواند دوباره با حمایت و پرورش استعدادها در استان و با بدست اوردن فرصت های مناسب جایگاه خود را در این مسیر به خوبی پیدا کند.

حیدرزاده در ادامه افزود:  دانشگاه علمی کاربردی پارسیان (1) همواره توانسته با حمایت های بی دریغ خود از کشتی گیران دانشجو این مرکز جایگاه کشتی را در بین دانشجویان تقویت کند.

وی ادامه داد: امیدواریم  شاهد موفقیت های خوب کشتی استان در سطح مسابقات کشور و جهان باشیم و اسم  جایگاه کشتی استان به خوبی در بین استان های دیگر حفظ کنیم.

حیدرزاده، به رسالت مهم خبرگزاری برنا در ایلام در انعکاس اخبار ورزشی در سطح استان اشاره کرد و گفت: خبرگزاری برنا در ایلام توانسته در این حوزه بسیار خوب و موفق عمل کند و با انعکاس به موقع و درست اخبار جایگاه خود را به خوبی حفظ کند.

حیدرزاده در پایان برای رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی و برای  همکارانش و ورزشکاران استان، آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم جایگاه کشتی ایران عزیزمان ایران همچنان طلایی باشد و با گرفتن مدال های متعدد جهانی، سکوی نخست از آن نام آوران کشتی جمهورس اسلامی ایران باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز