استاندار همدان:

ارتش ایران سرآمد تمامی ارتش‌ها در دنیاست

۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۲:۴۶
کد خبر: ۲۷۸۲۹۸
ارتش ایران سرآمد تمامی ارتش‌ها در دنیاست
نیکبخت با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران قوی‌ترین ارتش و سرآمد تمامی ارتش‌ها در دنیا است، افزود: این مسئله جای مباهات دارد وب اعث سربلدنی ملت و ایران است

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، استاندار همدان روز شنبه، 29 فروردین‌ماه در مراسم روز بزرگداشت ارتش در این استان، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران و همه نیروهای مسلح را مصداق هم‌دلی و هم‌زبانی دولت و ملت و حکومت و ملت هستند و زمانی که لازم باشد از حریم کشور زمینی و هوایی با نثار جان خود دفاع می‌کنند.

وی افزود: ارتش بزرگ، فداکار، سلحشور و غیور جان بر کف جمهوری اسلامی ایران حتما تنها ارتشی است که در دنیا با اتکا به عقیده، تقوا و لطف الهی در دنیا از وطن و نظام خود دفاع و حراست می‌کند.

استاندار همدان با بیان اینکه ارتش ایران عقیدتی، الهی و مردمی است، عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل است از نیروهای انقلابی و متدین از فرماندهانی که در مقابل تعرض استکبار آنگونه درخشیدند که در تاریخ ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه انحلال ارتش در اوایل انقلاب مطرح بود، بیان کرد: اما امام راحل به ارتش اعتماد کرد گرچه در پیروزی انقلاب نیز ارتش به ندای امام(ره) جواب مثبت داد اما پس از آن نیز ارتش به اعتماد امام احل و رهبر معز انقلاب به خوبی پاسخ داد.

نیک‌بخت اظهار کرد: در زمانی که انقلاب تازه به پیروزی رسیده بود صدام با پشتیبانی 50 کشور قصد تصرف ایران را داشت؛ اما ارتش جان بر کف، فدایی ، بزرگ و سلحشور ایران با کمک سایر نیروهای نظامی، انتظامی، مردمی و سپاه پاسداران و همچنین، رهبری داعیانه امام راحل هشت سال دفاع مقدس را آنچنان انجام دادند که در تاریخ ثبت شد.

استاندار همدان عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح چنان مردانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند که ختی دشمن نتواست یک وجب از خاک ایران را تصرف کنند.

وی بیان کرد: در مذاکرات هسته‌ای، آمریکا و استکبار برنامه‌ها و گزینه‌های روی میز خود را بار دیگر تکرار نکردند، چراکه گزینه‌ها را زنگ زده پنداشتند و دیدند ایران در هشت سال دفاع مقدس توسط نیروهای سلحشو و ملت غیور در برابر دشمنان ایستادگی کردند؛ امروز ارتش تمام امکانات فنی خود را برای امداد و آموزش به کشور به کار می‌گیرد و اینگونه خدمات شایسته را به مردم ارائه می‌کند.

وی اذعان کرد: ارتش تمام امکانات فنی خود را برای رفاه حال و آسایش مردم می گذارد، امروز می‌بینیم که ارتش ایران در مدرن‌سازی تسلیحات کشور چگونه عمل می‌کند که استکبار مات و مبهوت مانده است چراکه ایران با داشتن نیروهای بومی و ایرانی به عرصه این میادین قدم گذاشته است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران قوی‌ترین ارتش و سرآمد تمامی ارتش‌ها در دنیا است، افزود: این مسئله جای مباهات دارد وب اعث سربلدنی ملت و ایران است، همچنین، ارتش در رابطه با بازدارندگی‌ها و دفاع از وطن و انقلاب هر کجا لازم باشد به دفاع از حق و مظلوم برخاسته و برمی‌خیرد آنچنان که در دولت تدبیر و امید نیز تعال با دنیا را با رهبری های داعیانه مقام معظم رهبری دیدیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز