جانشین فرمانده انتظامی همدان خبر داد:

کشف ۱۰۶ کیلو مواد مخدر در همدان

۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۲۵:۲۵
کد خبر: ۲۷۸۳۰۴
کشف ۱۰۶ کیلو مواد مخدر در همدان
علیرضا خرمروی از کشف 106 کیلو مواد مخدر در همدان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، جانشین فرمانده انتظامی همدان با اشاره به کشف 106 کیلوگرم تریاک و هروئین در همدان اظهار کرد: این میزان مواد مخدر طی دو مرحله عملیات پلیسی کشف شده است.

وی با بیان اینکه روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مقدار 6 کیلوگرم هروئین را کشف کردند، گفت: این مواد مخدر، از یک اتوبوس که توسط دو مسافر خانم در حال جابه‌جایی بود با هوشیاری پلیس کشف شد.

جانشین انتظامی استان همدان با بیان اینکه در یک عملیات مشترک نیز یک باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی شده است، بیان داشت: این باند قصد داشت مقدار 100 کیلوگرم تریاک را در همدان و غرب تهران توزیع کند که با هوشیاری مأموران انتظامی ناکام ماند.

وی مبارزه با مواد مخدر را یکی از اولویت‌های انتظامی استان دانست و تأکید کرد: به طور حتم تحقق این مهم نیازمند همکاری و مشارکت مردم است.

خرمروی تشدید برخورد با عوامل تهیه و توزیع و باندهای قاچاق مواد مخدر را از راهبردهای انتظامی استان دانست و خواستار توجه به این مهم شد.

وی در پایان سخنانش از اجرای تعاملات اطلاعاتی و عملیات‌های مشترک در مقابله با مواد مخدر خبر داد و گفت: مجموعه ناجا در سال همدلی و همزبانی، توجه به این اصل مهم را سرلوحه کار خود قرار داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز