چهارمین جشنواره ملی رضوی در ایلام برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۴۲:۵۵
کد خبر: ۲۷۸۳۱۴
چهارمین جشنواره ملی رضوی در ایلام برگزار می شود
این جشنواره برای هشتمین سال متوالی است که برگزار می شود ولی چهارمین دوره برگزاری سراسری آن با موضوع سفرنامه و خاطره نویسی است که استان ایلام میزبانی آن را بر عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ فراخوان این جشنواره در کشور توزیع شده و علاقه مندان می توانند نسبت به تولید و جمع آوری آثار با موضوع خاطره نویسی و سفرنامه امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، حضرت شاهچراغ (ع) و سایر امامزادگان و ارسال به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اقدام کنند.

جشنواره بین المللی امام رضا (ع) با موضوع های مختلف فرهنگی، هنری و علمی برای سیزدهمین دوره همزمان با دهه کرامت از میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) با هدف توسعه و ترویج فرهنگ رضوی در سراسر کشور برگزار می شود که امسال استان ایلام برای هشتمین سال میزبان این جشنواره خواهد بود.

این جشنواره در استان ایلام از سال 87 آغاز و تاکنون به صورت متوالی همه ساله در رشته های مختلف پیامک رضوی، تحقیق و پژوهش با موضوع رضوی و سفرنامه و خاطره نویسی برگزار شده است.

لازم به ذکر است؛ نفر اول این مسابقه به جشنواره سراسری رضوی که همزمان با میلاد امام رضا(ع) در مشهد برگزار می شود، راه پیدا می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز