در رابطه با موفقیت والیبال دامغان:

مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان با رئیس فدراسیون والیبال کشور دیدار کرد

۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۹:۰۶
کد خبر: ۲۷۸۳۳۲
مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان با رئیس فدراسیون والیبال کشور دیدار کرد
طی دیداری بین مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان و رئیس فدراسیون والیبال کشور مسائل مربوط به والیبال دامغان مطرح شد

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان و به نقل از روابط عمومی  اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، فرزاد فتاحی ( مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان) به همراه محمدی (رئیس اداره ورزش و جوانان  شهرستان دامغان)، ایمانیان (رئیس کیمیسون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر)، فداکار ( مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی متین) و مقبلی (سر مربی تیم والیبال متین دامغان) با محمدرضا داورزنی (رئیس فدراسیون والیبال) ملاقات نمودند.

دراین دیدار که در محل فدراسیون والیبال صورت گرفت، آقای فتاحی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در والیبال کشور، توفیقات بدست آمده در والیبال ایران را مرهون تلاش و تدبیرآقای داورزنی خواند و به والیبال استان سمنان بر اساس آمار و اقدامات صورت گرفته اشاره نمود.

وی در ادامه  با توجه به حضور تیم والیبال متین دامغان در لیگ دسته یک باشگاههای کشور، دامغان را پتانسیلی مطلوب و مناسب به منظور رشد والیبال استان سمنان و یکی از مناطق مستعد در حوزه کشور خواند و خواستار حمایت بیشتر از جانب فدراسیون والیبال از تیم والیبال متین دامغان شد.

در ادامه محمدی (رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان) در خواست برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و میزبانی اردوهای تیم های ملی را به  داورزنی ارائه و عنوان کرد برای توسعه والیبال در شهرستان دامغان نیازمند برگزاری دوره های آموزشی هستیم.

ایمانیان با اشاره به ظرفیت گردشگری و تاریخچه قدیمی فرهنگی این شهرستان، را کریدور اصلی شمال به جنوب کشور مطرح نمود و جوانان و نوجوانان دامغانی را غیرتمند، پر تلاش، نیکوصفت و جویای نام خواند و از حمایت های فدراسیون والیبال به منظور توسعه شهرستان دامغان در بخش والیبال تشکر و قدردانی نمود.

در پایان داورزنی ضمن خیر مقدم به مسئولان ورزش استان سمنان و شهرستان دامغان به فتاحی به منظور انتصاب ایشان به سمت مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان تبریک گفت و با اشاره به اینکه وجود سرمایه گذار و حمایت کننده باشگاه فرهنگی ورزشی متین یک نعمت برای شهرستان دامغان می باشد عنوان نمود که همه مسئولان در حفظ و کمک به باشگاه مذکور می بایست کمک نمایند.

ایشان وجود یک سالن ورزشی مطلوب با رعایت استاندارد های روز را یکی از خواسته های فدراسیون والیبال به منظور میزبانی تیم والیبال متین دامغان خواند و حضور تیم والیبال متین را در فصل 95 در لیگ برتر باشگاه های کشور آرزو نمود.

لازم به ذکر است در این نشست نفرزاده، سرمربی تیم ملی جوانان والیبال، نیز حضور داشت. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز