نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان:

ارتش و نیروهای مسلح از پایه‌های اصلی اقتدار و امنیت کشور به شمار می‌روند

۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۵:۲۳:۲۲
کد خبر: ۲۷۸۳۷۱
ارتش و نیروهای مسلح از پایه‌های اصلی اقتدار و امنیت کشور به شمار می‌روند
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت:بدون شک ارتش و نیروهای مسلح از پایه‌های اصلی اقتدار و امنیت کشور به شمار می‌رند و می‌دانیم که یکی از اهداف استکبار جهانی ضربه زدن به امنیت و اقتدار کشور بوده است

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی  امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در خرم‌آباد ضمن تبریک 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد:  امروز ارتش با قامتی استوار از استقلال و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه دفاع می کند تصریح کرد: همچنین امروز شاهد نقش آفرینی ارتش در خارج از کشور و مرزهای آبی بین المللی هستیم.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف مهم دشمنان و استبکار جهانی ضربه زدن به امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است ادامه داد: در این راستا ما همواره باید برای امنیت و اقتدار ایران اسلامی تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ایمان و همچنین توکل به خداوند در حفظ اقتدار و امنیت کشور نقش اساسی و مهمی دارد تصریح کرد: امروز نیز نیروهای مسلح ما با تکیه بر ایمان و همچنین قدرت خداوند همه قدرتهای مادی دنیا را ضعیف می شمارد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد همچنین مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یکی دیگر از عوامل حفظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر مردم متکی بوده و مردم نیز همواره در عرصه های مختلف نظام حضوری پررنگ داشته و از آرمانهای انقلاب دفاع کرده اند.

آیت الله میرعمادی همچنین ولایتمداری را یکی دیگر از عوامل مهم در حفظ اقتدار ایران اسلامی دانست و بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همه توطئه های دشمنان علیه نظام با هوشیاری، آگاهی، بصیرت و تقوا رهبری خنثی شده است.

وی با تاکید بر اینکه هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره موجب تحکیم و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است عنوان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همواره امنیت و اقتدار ایران را با توطئه های مختلف و تهاجم فرهنگی نشانه گرفته اند و این در حالی است که با هدایت های مقام معظم رهبری و همچنین بصیرت مردم  همه آنها خنثی شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد همچنین اتحاد و انسجام نیروهای مسلح را یکی دیگر از عوامل اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: نیروهای مسلح همواره با معنویت، بصیرت بالا، تجهیزات نظامی پیشرفته و همچنین اقتدار از مرزهای ایران اسلامی دفاع کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز