فرمانده لشکر ۸۴ پیاده لرستان:

ارتش پاسداری از تمامیت ارضی کشور وانقلاب را بر عهده دارد

۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۵:۴۸:۰۰
کد خبر: ۲۷۸۳۸۲
ارتش پاسداری از تمامیت ارضی کشور وانقلاب را بر عهده دارد
فرمانده لشکر 84 پیاده لرستان:گفت ارتش جمهوری اسلامی همگام با سایر نیروهای نظامی و انتظامی پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی انقلاب را برعهده دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا  از لرستان، امیر مهدی مددی امروز در مراسم رژه ارتش لرستان که به مناسبت 29 فروردین روز نیروی زمینی ارتش با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان، معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان، فرماندار خرم‌آباد و جمعی از فرماندهان نظامی و مسولان استانی در خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: 29 فروردین روز حماسه آفرینی ارتش سرفراز و روزی است که امام خمینی(ره) با گذشت دو هفته پس از برگزاری رفراندوم و رای 98 درصدی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران آن را به نام ارتش نام‌گذاری کرد و رسالت بزرگی بر دوش ارتش گذاشت.

امیر مددی  با بیان اینکه ارتش در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران جایگاه رفیعی دارد، بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی همگام با سایر نیروهای نظامی و انتظامی  پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی انقلاب را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با نامگذاری روز (29 فروردین) به نام روز ارتش حمایت قاطع خود را از ارتش اعلام کردند، افزود: امروز نیروی ارتش مورد حمایت رهبر فرزانه انقلاب است.

امیر مددی ، اظهار کرد: امروز نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران با استفاده از فناوری های نوین قدرتمندتر از گذشته شده آماده دفاع از آب و خاک کشور و ارزش های اعتقادی است.

 مددی خاطرنشان کرد: ارتش همواره در عرصه‌های مختلف دفاع از نظام حضور داشته و در دوران دفاع مقدس و همچنین مبارزه با اشرار و کنترل مرزهای ایران اسلامی نقش مهمی داشته است.


وی یادآور شد: ارتش همواره در کنار مردم بوده است، چنان که در کنار آنها در اوایل انقلاب تلاش بسیاری برای مبارزه با آشوب گران و کنترل نا آرامی‌ها در مرزها انجام داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز