سرمربی تیم شهرداری اردبیل:

برای صعود به پلی آف امیدواریم

۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۴۶:۳۴
کد خبر: ۲۷۸۴۳۱
برای صعود به پلی آف امیدواریم
سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: دو بازی سخت پیش رو داریم و با توجه به انگیزه های بالا و شایستگی های بازیکنانم قطعا برای صعود به پلی آف امیدواریم.

به گزارش خبرنگار برنا از اردبیل؛ محمد ربیعی فر در نشست خبری با خبرنگاران و رسانه های گروهی استان اردبیل افزود: به احترام تماشاگران و علاقمندان این تیم و همه مسئولان که این تیم را حمایت می کنند تا زمانی که حتی یک درصد شانس برای صعود به لیگ برتر داشته باشیم به خاطر آن می جنگیم.

وی اظهار کرد: حریفان ما در این گروه یعنی مس کرمان و نساجی مازندران دو بازی سخت پیش رو دارند، مس در دو بازی آخر خود باید با تیم های فولاد نوین اهواز صدرنشین در اهواز و با آلومینیوم در خانه روبرو شود، نساجی مازندران هم در هفته اخیر بازی آسانی داشته اما در هفته پایانی باید در اصفهان با گیتی پسند روبرو شود که نشان می دهد هنوز تکلیف تیم صعودکننده مشخص نیست.

وی با اشاره به بضاعت و امکانات تیم شهرداری اردبیل تاکید کرد: بضاعت و توان مالی و باشگاهی تیم های همگروه با شهرداری قابل مقایسه نیست با این وجود بازیکنانم با عشق به مردم و هواداران بازی می کنند و تاکنون نیز توانسته اند فعل خواستن را محقق سازند.

ربیعی فر با بیان اینکه برای صعود به لیگ برتر کشور باید تمام عوامل دخیل در بحث باشگاه و حتی غیرباشگاه حرفه‌ای شود، یادآور شد: این در حالی است که تیم فوتبال شهرداری اردبیل در فصل جاری مسابقات لیگ دسته یک کشور در بخش های مختلف با مشکلات بسیار زیادی روبرو بود.

وی با تاکید بر اینکه حتی در بسیاری مواقع زمین تمرین نداشتیم و مجبور بودیم در سالن تمرینات خود را پیگیری کنیم،و این امر بیشتر به خاطر شرایط جوی است افزود: البته این به معنی این نیست که اداره کل ورزش و جوانان با ما همکاری نمی کند و برخی ها از این اظهار نظر تعبیر و تفسیر سوء می کنند باید بگویم مسئولان این اداره کل نهایت همکاری را با داشته اند و من از همکاری های این اداره کل تشکر می کنم.

وی گفت: لغو مکرر پروازهای این تیم برای حضور در مسابقات نیز به یکی از معضلات تیم تبدیل شده و باعث شد در مواقعی از این حیث لطمه ببینیم.

سرمربی تیم شهرداری اردبیل در پاسخ به سوالی مبنی بر پیشنهاد مربیگری تیم سایپا، بیان کرد: از این تیم پیشنهادی ندارم ولی باید بگویم که بنده ازمحصولات باشگاه سایپا هستم و خودم را مدیون این تیم و مسئولان آن می دانم.

وی در مورد برنامه های آتی خود نیز گفت: فصل پیش برنامه های مفصلی ارائه دادیم و دیدیم که چه اتفاقاتی افتاد برای همین امسال برنامه های آتی را در زمان مناسب اعلام خواهم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز