مدیر روابط عمومی تیم پاس خبر داد:

اعزام تماشاگران همدانی برای دیدار حساس با پارسه تهران

۱۳۹۴/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۸:۲۱
کد خبر: ۲۷۸۵۳۵
اعزام تماشاگران همدانی برای دیدار حساس با پارسه تهران
ناصر نژاد گفت: صبح روز سه شنبه هواداران به وسیله اتوبوس به تهران اعزام می شوند تا عصر همین روز با حضور در ورزشگاه حامی تیم پاس باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ مدیر روابط عمومی تیم فوتبال پاس همدان در گفت وگو باخبرنگار برنا اظهار داشت: این بازی برای پاس بسیار حایز اهمیت است و پیروزی در این مسابقه می تواند گام مهمی برای نزدیک شدن به لیگ برتر فوتبال کشور باشد و برهمین اساس تصمیم به اعزام هوادار در راستای حمایت معنوی از تیم کردیم.

وی اضافه کرد: ثبت نام از هواداران از پنجشنبه گذشته و از سوی کمیته مشوقین باشگاه پاس آغاز شده و شاهد استقبال خوب علاقه مندان به تیم پاس بوده ایم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پاس بیان داشت: برای اعزام هوادار محدودیتی نداریم و باشگاه تمامی هزینه ها را پرداخت می کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بازی با پارسه تهران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر بتوانیم این تیم را شکست دهیم برای دیدار مقابل فولاد یزد در آخرین هفته از رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور به مراتب انگیزه بهتری خواهیم داشت.

وی از هواداران فوتبال همدان خواست: برای حمایت همه جانبه از تیم پاس در بازی مقابل پارسه که در تهران برگزار می شود، اعضای تیم را همراهی کنند.

وی افزود: صبح روز سه شنبه هواداران به وسیله اتوبوس به تهران اعزام می شوند تا عصر همین روز با حضور در ورزشگاه حامی تیم پاس باشند.

تیم پاس در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ دسته یک فوتبال کشور و از گروه ب روز سه شنبه یکم اردیبهشت ماه مهمان پارسه تهران است.

تیم پاس هم اکنون با 33 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سایر حریفان در جایگاه پنجم جدول قرار دارد.

نظر شما