یک مقام مسئول:

تلفات برق تبریز کاهش یافت

۱۳۹۴/۰۱/۳۰ - ۱۰:۴۷:۴۲
کد خبر: ۲۷۸۵۵۳
تلفات برق تبریز کاهش یافت
روشن میلانی گفت: سهم عمده ای از تلفات انرژی در شبکه های توزیع برق تبریز تلفات غیر فنی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: شرکت توزیع برق تبریز با برنامه ریزی به عمل آمده از آغاز طرح جهادی کاهش تلفات، تلفات انرژی را از 10/18 در سال 93 به حدود 9 درصد کاهش داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، افشین روشن میلانی افزود: با تلاش همکاران برق تبریز و یاری خداوند متعال امیدواریم در شش ماهه اول سال 94 که بنام سال همدلی و همزبانی نامیده شده است به تکلیف تعیین شده در حرکت جهادی که 8/5 درصد است، دست یابیم.

وی سال 94 را برای شرکت توزیع نیروی برق تبریز، حرکت در جهت مدیریت ولتاژ با هدف کاهش تلفات فنی شبکه عنوان و مطالعات امکان سنجی را لازمه ادامه مسیر کاهش تلفات انرژی دانست.

روشن میلانی همچنین تصریح کرد: سهم عمده ای از تلفات انرژی در شبکه های توزیع برق تبریز تلفات غیر فنی است که با انجام فعالیت های مجدانه در تست و بازرسی کنتورهای مشترکین، کنترل مضاعف فایل های قرائت با high – low  گیری و فیلترینگ متعدد اطلاعات مصرف، لوازم اندازه گیری مشکوک به خطا و یا دستکاری  و تست مجدد آنها نتایج بسیار درخشانی در حصول اطمینان از صحت اندازه گیری انرژی بدست آمده است که اعمال صورت حساب های تفاوت مصرف انرژی بی سابقه در سال 93 نشانگر این موضوع در برق تبریز می باشد.

وی  با بیان اینکه برق تبریز در حوزه محورهای فنی و مهندسی نیز در بین شرکت های توزیع برق کشور پیشتاز بوده است، افزود: استفاده از ترانس های کم تلفات در چند سال اخیر در برق تبریز متداول شده است./ف

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز