افزایش ۳۰ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در تویسرکان

۱۳۹۴/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۸:۵۵
کد خبر: ۲۷۸۵۸۰
افزایش ۳۰ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در تویسرکان
فرمانده انتظامی تویسرکان قاسم قربانی از افزایش 30 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در شهرستان خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرمانده انتظامی تویسرکان در جمع خبرنگاران از افزایش 30 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: موفقیت‌ پلیس در تویسرکان محصول همکاری مردم، رسانه‌ها و دستگاه‌های اداری و تلاش مأموران در سایه برنامه‌ریزی بوده است.

وی در خصوص تصادفات راهنمایی و رانندگی نیز با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون در تصادفات هیچ گونه مورد فوتی در تویسرکان رخ نداده؛ همکاری مردم با پلیس را قابل تقدیر دانست.

فرمانده انتظامی تویسرکان از کاهش 67 درصدی انواع سرقت از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: اجرایی شدن این مهم در سطح شهرستان، یک رکورد انتظامی و امنیتی بود.

وی به افزایش گشت‌های پلیس در روزهای تعطیلات نوروز اشاره کرد و گفت: علاوه بر فعالیت گشت‌های سیار و ثابت پلیس در تویسرکان، سه ایستگاه در منطقه سرابی، میدان جانبازان و میدان شهید فرشید هرمزی نیز به مردم خدمات‌دهی داشتند.

قربانی اضافه کرد: ایستگاه بین راهی پاسگاه ولاشجرد نیز به منظور هدایت و راهنمایی و رانندگی به طور شبانه‌روزی در منطقه و حوزه استحفاظی فعالیت داشت.

این مسئول به اولویت‌های 18گانه مشخص شده پلیس اشاره کرد و گفت: برای اجرایی شدن این اولویت‌ها ابلاغی راهکارها و برنامه‌های را در دستور کار داریم.

فرمانده انتظامی تویسرکان تاکید کرد: نیروی انتظامی به عنوان دستگاهی که بخشی از امنیت کشور را عهده‌دار است در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را به کار می‌بندد.

وی با اشاره به نقش عظیم مردم در دستیابی پلیس به اهداف گفت: همدلی با سایر دستگاه‌ها نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.

قربانی افزود: خود را ملزم می‌دانیم همه نهادها را در حد مقدورات در یک تعامل قانونی و نگاشته شده کمک کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز