کشف ۲۳ میلیون قلم داروی قاچاق و تقلبی در کرج

۱۳۹۴/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۶:۴۲
کد خبر: ۲۷۸۶۱۰
کشف ۲۳ میلیون قلم داروی قاچاق و تقلبی در کرج
حجم این داروها به اندازه ای بود که در سه کامیون ده تن بارگیری و تحویل کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی برای تفکیک نهایی شد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری البرز از کشف بیست و سه میلیون قلم داروی قاچاق، تقلبی و ترکیبی در کرج خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از البرز؛ مسلم عادلی  اظهار داشت: تیم بازرسی مرکب از نمایندگان اماکن نیروی انتظامی، بازرسی اصناف، کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی البرز به همراه نماینده دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری البرزدر اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در صنوف، با انجام کارهای اطلاعاتی دو سوله کارگاهی را که به محل دپوی داروهای غیر مجاز تبدیل شده بود، شناسایی اقدام به توقیف و ضبط کالاهای غیر مجاز نمودند.

وی افزود:  با چندین هفته کار کارشناسی و اطلاعاتی و اطلاع موثق از وجود کارگاهی در منطقه پیشاهنگی کرج که اقدام به تهیه شربت تریاک تقلبی و سایر داروهای ترکیبی تقلبی با استفاده از داروهای قاچاق و تاریخ گذشته می نمود عاقبت در روز سه شنبه 26 فروردین راس ساعت 12 تیم بازرسی از محل بازدید و پس از بررسی داروها و اقلام موجود در دو سوله کارگاهی اقدام به توقیف و ضبط کالاهای غیر مجاز کردند.

عادلی تصریح کرد: این شرکت غیر مجاز با نام مشخص با ترکیب انواع داروهای تقلبی، قاچاق و تاریخ گذشته و عرضه آن در قالب معجون های مختلف یا داروهای ترک اعتیاد به خصوص متادون تقلبی با سلامتی و جان مردم به خاطر منافع و سودهای کلان باد آورده بازی می کرده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری البرزبا بیان اینکه این داروها بالغ بر 23 میلیون قلم کالااست، تصریح کرد: این داروها عمدتا داروهای مربوط به زنان، کودکان و پوست و سایر داروهای ترکیبی تقلبی در موضوع رفع ریزش مو، ترک اعتیاد، تقویت قوای جنسی ، نیرو زا و .... بوده است.

وی افزود: حجم این داروها به اندازه ای بود که در سه کامیون ده تن بارگیری و تحویل کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی برای تفکیک نهایی شد.

در پایان سعید شفیعیان، جانشین و دبیر و رئیس دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ضمن هشدار به کسانی که با قاچاق دارو با جان مردم بازی می کنند از مردم هوشیار استان خواست فقط داروهای مورد نیاز خود را با تجویز پزشک و از داروخانه های معتبر تهیه نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز