شهردار قزوین:

پیشنهادات برتر برای تسریع در ارائه خدمات به شهروندان عملیاتی می‌شود

۱۳۹۴/۰۱/۳۰ - ۱۲:۳۳:۳۱
کد خبر: ۲۷۸۶۱۴
پیشنهادات برتر برای تسریع در ارائه خدمات به شهروندان عملیاتی می‌شود
نصرتی: برای موفقیت در شهرداری و خدمات رسانی بهتر به شهروندان باید کارکنان با اتحاد و همدلی در کنار هم قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مسعود نصرتی، شهردار قزوین، گفت: برای موفقیت در شهرداری و خدمات رسانی بهتر به شهروندان باید کارکنان با اتحاد و همدلی در کنار هم قرار گیرند و پیشنهاداتی که موجب تسریع در ارائه خدمات می‌شود باید سریع‌تر عملیاتی شود.

وی در ششمین جلسه هم اندیشی با مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین با محوریت موضوع حذف موازی کاری ها در مجموعه شهری افزود: برای موفقیت در شهرداری و خدمات رسانی بهینه به شهروندان باید همه کارکنان در کنار هم باشند و از تمامی پتانسیل‌ها در این راستا استفاده کنند.

نصرتی بیان کرد: اگر بخواهیم در سیستم شهرداری موفق عمل کنیم باید به اداره شهر احساس تعلق داشته باشیم و برای پیشبرد اهداف باید پیشنهادات را به مرحله اجرا برسانیم.

شهردار قزوین گفت: اتحاد و همدلی باعث توسعه شهر خواهد شد و باید هوشمندانه در فراز و نشیب‌های مالی عمل کرد تا در اداره شهر موفق باشیم.

این مقام مسئول بیان کرد: حذف موازی کارها در مجموعه مدیریت شهری باعث کاهش زمان در ارائه خدمات و هزینه خواهد شد و این رویکرد باید یکی از شاخص ترین اقدامات مجموعه مدیریت شهری باشد.

شهردار قزوین تاکید کرد: برای مشارکت شهروندان در اداره شهر باید از تمام ابزارها استفاده کرد تا بتوانیم در اداره شهر موفق تر عمل کنیم.

وی افزود: باید از تجربیات موفق سایر شهرها برای اداره شهر استفاده کنیم و این مهم، کمک خوبی در توسعه شهر خواهد بود.

نصرتی در ادامه به حذف موازی کاری ها در مکاتبات اداری تاکید و بیان کرد: باید فرهنگ سازی شود تا در هر زمانی که کاری به شخصی سپرده می‌شود در موعد مقرر به پایان برساند و دائما به دنبال پیگیری انجام آن کار نباشیم.

در ادامه علیرضا خزائلی، معاون طرح و برنامه شهرداری قزوین، گزارشی از روند نظام پیشنهادات شهرداری قزوین ارائه کرد و همچنین از پیشنهادات برتر مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین با اهدای لوح، تقدیر شد.

شهردار1

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز