۶۴ سرمایه گذار با شرکت شهرک های صنعتی اردبیل قرارداد امضا کرده اند

۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۸:۱۷
کد خبر: ۲۷۸۸۵۶
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: ۶۴ سرمایه گذار با شرکت شهرکهای صنعتی استان قرارداد امضا کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل؛ ابراهیم فریدی افزود: وجود زیر ساخت های مناسب و حمایت از سرمایه گذاران بخش تولید و صنعت باعث شد تا در سال گذشته ۶۴ سرمایه گذار با این شرکت عقد قرارداد کنند.

وی با تاکید به روند واگذاری مثبت شرکت افزود: در سال گذشته ۳۷ هکتار زمین به سرمایه گذاران جهت احداث واحدهای صنعتی و تولیدی واگذار شد.

فریدی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی در این استان احداث شده که از این تعداد هشت شهرک و هفت ناحیه صنعتی قابل واگذاری جهت سرمایه گذاری است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تاکید دارد که این شرکت علاوه بر تحقق برنامه های پیش بینی شده برای سال گذشته  با افزایش ۲۲ درصدی در واگذاری زمین نقش بسزایی را در تولید و اشتغال استان ایفا کرده است.

وی افزود: با واگذاری ۳۷ هکتاری در سال ۹۳ شاهد رشد ۹۵ درصدی نسبت به سال ۹۲ در  زمینه  واگذاری زمین و جذب سرمایه گذار برای فعالیت های تولیدی و صنعتی  هستیم.

فریدی اظهار کرد: زیر ساختهای مناسب زمینه ساز  حضور سرمایه گذاران بیشتر در  شهرک ها و نواحی صنعتی  است که این امر با تخصیص اعتبارات لازم برای زیر ساخت شهرک ها و نواحی صنعتی استان مهیا خواهد شد.

وی گفت: بر اساس آمار واگذاری بیشترین واگذاری های انجام یافته در زمینه بسته بندی آب و فرآورده های آن در شهرک تخصصی آب نیر انجام شده است.

نظر شما